Author Topic: GX-21, problem kad je vruc  (Read 22844 times)

Offline Bigneda

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 953
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #30 on: July 13, 2012, 12:03:43 AM »
Nesto hvale i Werks motore, posebno model B5;

http://www.werksracing.com/b5page.html

...spadaju u drugu grupu kao i jos gomila drugih koje nisam naveo ;)

Offline Bigneda

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 953
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #31 on: July 13, 2012, 12:14:33 AM »
Bigneda ti je rekao zasto je Zajkov predlog los. Morao bi sve da menjas. Skoro sve na ovom motoru je specificno.

Samo sam dao trazene informacije, daleko da je lose kupiti bilo koji nov motor poznatije firme a skoro svi su daleko bolji nego kyosho fabricki. Pogotovo sto ja na skoro svim svojim modelia vozim raznorazne vrhunske motore koji su daleko od fabrickog GXR-a ;)

Ima kod Kyosho-a i dobrih i losih motora, ovaj .21 kao i svi ostali iz te serije i te zapremine su jako dobri i uz pristojno odrzavanje jako dugo traju. Sto se tice performansi daleko su od vrhunskih modela ali su zato i vise puta jeftiniji ;)

Moje misljenje je da uvek treba negde podvuci crtu kad su u pitanju motor i elektronika na modelu, u smislu da posle odredjenog trenutka ipak treba preci na kompletno drugi model pre nego nastaviti ulaganje u model za siroke narodne mase.
Taj ili slican se uvek moze naci za 50-80eu u odlicnom stanju a za takav model je to sasvim dovoljno, bolji i skuplji motori ce traziti poboljsanje i drugih delova zbog povecanog opterecenja i habanja. Tako da treba malo izvagati i naci najisplativiju varijantu...

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #32 on: July 13, 2012, 10:03:53 AM »
Slazem se, ali covek je kupio polovan model za 200€ i sad mu neko preporuci zamenski motor za 200€ plus jos makar 100€ da bi ga uopste ugradio i pokrenuo. To coveka bespotrebno uplasi, a posmatrace udalji od ovog hobija.

 (pijemo)

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #33 on: July 14, 2012, 01:27:11 PM »
Zreo je za zameni klipa i klipnjace,to su znaci istrosenosti nitro motora,koji nazalost imaju "rok trajanja" ... Kad je hladan sve je ok,upali radi lepo sve je uredu... Ali kad se zagreje,druga prica,ili brljavi ,nemoze da se nasteluje ili ima efekat "burnout" .Desi se to da "vatra"prodje izmedju klipa i kucista klipa i kraj ...ugasi se...

Menja se kllip i cilindar u paru, klipnjaca nema veze sa kompresijom motora...
ispravio sam se u postu ispod ako nisi video ...

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #34 on: July 14, 2012, 01:42:19 PM »
Slazem se, ali covek je kupio polovan model za 200€ i sad mu neko preporuci zamenski motor za 200€ plus jos makar 100€ da bi ga uopste ugradio i pokrenuo. To coveka bespotrebno uplasi, a posmatrace udalji od ovog hobija.

 (pijemo)
Mislim da moras da znas sta hoces... taj fabricki Kyosho 21 je kanta na stazi spram ozbiljnijih 21... veruj mi.. ako planiras da se vozis po dvoristu ili po parku sa drugarima super je, ali za neku ozbiljniju  stazu kanta (veruj mi video sam ga),mogao  bi da probas da uzmes neki Novarossi plus21 -4t ili c. Ako se snalazis na Ebayu probaj od nekog NEMCA (Naglasavam ti NEMCA) nikako Italijana !!!!! da uzmes neki polovan , nacices ga za 110, 120e. Ja sam moj platio 110e, potrosio pola litra , kao nov mi je stigao ...
Nesto hvale i Werks motore, posebno model B5;

http://www.werksracing.com/b5page.html


to je boolestan motor... svi na rc tech forumu (jedan od boljih foruma) su odlepili za njim ,ali je preskup ...

Offline Bigneda

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 953
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #35 on: July 14, 2012, 01:45:53 PM »
Zreo je za zameni klipa i klipnjace,to su znaci istrosenosti nitro motora,koji nazalost imaju "rok trajanja" ... Kad je hladan sve je ok,upali radi lepo sve je uredu... Ali kad se zagreje,druga prica,ili brljavi ,nemoze da se nasteluje ili ima efekat "burnout" .Desi se to da "vatra"prodje izmedju klipa i kucista klipa i kraj ...ugasi se...

Menja se kllip i cilindar u paru, klipnjaca nema veze sa kompresijom motora...
ispravio sam se u postu ispod ako nisi video ...

Kad se vec ispravljas naznaci to da ne bude zabune, kao i koji deo iz prethodnog posta si pogresio. Ovo je zbog ljudi koji hoce nesto da nauce pa da ih ne ucimo pogresno.

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #36 on: July 14, 2012, 01:58:57 PM »
Slazem se, ali covek je kupio polovan model za 200€ i sad mu neko preporuci zamenski motor za 200€ plus jos makar 100€ da bi ga uopste ugradio i pokrenuo. To coveka bespotrebno uplasi, a posmatrace udalji od ovog hobija.

 (pijemo)
koji god motor budes uzeo, uvek mozes da prebacis kvacilo sa starog... nisi dobro razumeo... netreba ti jos 100e ,daleko bilo,svi(90%) motora je u standardnoj velicini,tako da pasuju na Kyoshove nosace motora sigurno(sem na neke onroad koji se srafe ispod).Problem moze da bude sa kvacilom, ako nemoze da dohvati do centralnog zupcanika srednjeg diferencijala "), ali stavis par podlozaka i dohvati bez problema .   Znaci , ukratko,fabricki motor,je odlicna stvar da se izvezbas na njemu,da se ispraksas sa stelovanjem.Kasnije ga skidas i bacas  :)aplauz... i onda krece ono zanimljivo  oo)),kad EXPLODIRA sa nekim pro motorom ...osecaj je PRICELESS !!!

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #37 on: July 14, 2012, 02:07:40 PM »
...ali za neku ozbiljniju stazu...
[/quote]

Koju u Srbiji? ;)
Kada MI zazivi i prezivi, pa da pricamo... (sve najbolje BTW.)


[/quote]koji god motor budes uzeo, uvek mozes da prebacis kvacilo sa starog... nisi dobro razumeo... netreba ti jos 100e ,daleko bilo,svi(90%) motora je u standardnoj velicini,tako da pasuju na Kyoshove nosace motora sigurno(sem na neke onroad koji se srafe ispod).Problem moze da bude sa kvacilom, ako nemoze da dohvati do centralnog zupcanika srednjeg diferencijala "), ali stavis par podlozaka i dohvati bez problema .   Znaci , ukratko,fabricki motor,je odlicna stvar da se izvezbas na njemu,da se ispraksas sa stelovanjem.Kasnije ga skidas i bacas  :)aplauz... i onda krece ono zanimljivo  oo)),kad EXPLODIRA sa nekim pro motorom ...osecaj je PRICELESS !!!
[/quote]

Ne moze sa GX-21 kvacilo na bilo koji motor. Treba nosac 10-15€, treba starter 15-70€, treba auspuh (novarossi  sa cevima 80$-120$, treba kvacilo 40-100$

Ko voli - nek' izvoli ;)
« Last Edit: July 14, 2012, 02:14:59 PM by JLZ »

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #38 on: July 14, 2012, 02:25:16 PM »
Staza ti je u Maloj Ivanci ... o njoj pricamo vec pola godine ,procitaj malo ...
Kvacilo moze ,zasto ne bi moglo, jeste da je sa dve "papucice'ali ja sam ga do skoro vozio ...mozda treba zamajac promeniti zbog starter boxa,ali to je jeftino ...
Auspuh mozes na ebayu da nadjes polovan jako povoljno neku EFRU,zasto Nova(skup je) EFRA je oznaka za racing auspuhe ...
Starter box  moras uzeti jbga ... imas Ansmanov 4000 din u Extremu u NS , svi smo poceli sa njim ...

Offline Bigneda

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 953
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #39 on: July 14, 2012, 02:36:06 PM »
koji god motor budes uzeo, uvek mozes da prebacis kvacilo sa starog... nisi dobro razumeo... netreba ti jos 100e ,daleko bilo,svi(90%) motora je u standardnoj velicini,tako da pasuju na Kyoshove nosace motora sigurno(sem na neke onroad koji se srafe ispod).Problem moze da bude sa kvacilom, ako nemoze da dohvati do centralnog zupcanika srednjeg diferencijala "), ali stavis par podlozaka i dohvati bez problema .   Znaci , ukratko,fabricki motor,je odlicna stvar da se izvezbas na njemu,da se ispraksas sa stelovanjem.Kasnije ga skidas i bacas  :)aplauz... i onda krece ono zanimljivo  oo)),kad EXPLODIRA sa nekim pro motorom ...osecaj je PRICELESS !!!
[/quote]
Ne moze sa GX-21 kvacilo na bilo koji motor. Treba nosac 10-15€, treba starter 15-70€, treba auspuh (novarossi  sa cevima 80$-120$, treba kvacilo 40-100$
Ko voli - nek' izvoli ;)
[/quote]

Na 7.5 motor gx21 se kaci direktno na sasiju BEZ nosaca motora, nosaci za standardne race motore se dobijaju samo uz race verzije buggy-a (kanai, 777, mp9...) i kostaju novi poprilicno. Na te nosace moze se staviti bilo koji motor u standardu, preko 90% nepoznatih i skoro svi poznati se tako prave.

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #40 on: July 14, 2012, 02:44:05 PM »
Staza ti je u Maloj Ivanci ... o njoj pricamo vec pola godine ,procitaj malo ...
Kvacilo moze ,zasto ne bi moglo, jeste da je sa dve "papucice'ali ja sam ga do skoro vozio ...mozda treba zamajac promeniti zbog starter boxa,ali to je jeftino ...
Auspuh mozes na ebayu da nadjes polovan jako povoljno neku EFRU,zasto Nova(skup je) EFRA je oznaka za racing auspuhe ...
Starter box  moras uzeti jbga ... imas Ansmanov 4000 din u Extremu u NS , svi smo poceli sa njim ...

Ti mene zezas? MI je mala ivanca. Staza je daleko od gotove...

Hajde, molim te, ti izracunaj onda koliko kosta to sve... 40€ samo starter. (4600din)
Nova zato sto je taj motor predlozen, pa mi nekako logicno da ide i taj auspuh. EFRA 50-60$
Kvacilo ne moze (pilot vs non-pilot). Tako svi kazu na rcnitro i rctech... 50$
Nosaci 10-15€ (a evo bigneda kaze i skuplje, ali ja sam nasao za otprilike ovaj iznos - mozda je neka kopija...)

Offline Bigneda

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 953
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #41 on: July 14, 2012, 03:05:39 PM »
Staza ti je u Maloj Ivanci ... o njoj pricamo vec pola godine ,procitaj malo ...
Kvacilo moze ,zasto ne bi moglo, jeste da je sa dve "papucice'ali ja sam ga do skoro vozio ...mozda treba zamajac promeniti zbog starter boxa,ali to je jeftino ...
Auspuh mozes na ebayu da nadjes polovan jako povoljno neku EFRU,zasto Nova(skup je) EFRA je oznaka za racing auspuhe ...
Starter box  moras uzeti jbga ... imas Ansmanov 4000 din u Extremu u NS , svi smo poceli sa njim ...

Fabricko Kyosho kvacilo sa 2 alu  papuce i oprugom koja to drzi je preslabo za iole ozbiljniji motor, brzo ce se pojesti a posle raspasti. Ne pase na race standard zamajce manjeg precnika bez nekog budzenja.

Zamajac treba sigurno promeniti jer je na gx21 ogroman zbog tipa kacenja motora na sasiju, sa njim treba i jos ponesto posto je gx21 (bar ovaj o kome pricamo) starijeg tipa sa obicnom radilicom a svi noviji motori su sa SG radilicom pa se tome i sraf za stezanje zamajca treba prilagoditi !

Auspuh se uzima-juri po modelu motora posto se tako i projektuju, naravno da ce raditi i bilo sta drugo ali cemu top motor koji ne radi na top performansama ciganisanjem sa jeftinijim auspusima !? (za OS njihov auspu, Za novarosi Nova, za RB RB auspuh itd..., jako retko se ubode nesto sto radi ok a nije predvidjeno da radi tako upareno)

EFRA nisu auspusi vec trkacka federacija isto kao i IFMAR, ROAR, FEMCA, ... Tako da fabricki auspusi tipa Novarossi, RB, OS pored njihove oznake mogu imati i neku od ovih a ona oznacava da tada u to vreme kada su se pravili su bili dozvoljeni-sertifikovani od strane te federacije ciju oznaku nose da se mogu koristiti na njihovim takmicenjima !

Evo da oni koji ne znaju mogu da nauce ;)

IFMAR - International Federation of Model Auto Racing
EFRA - European Federation of Radio Operated Model Automobiles
ROAR - Remotely Operated Auto Racers
FEMCA - Far East Model Car Association
FAMAR - Fourth Association of Model Auto Racing

Sve su podeljene uglavnom po oblastima na planeti isto kao i u ostalim sportovima ;)

IFMAR je glavna i pod njom se okupljaju ove ostale i neke manje. EFRA obuhvata evropu, ROAR je za Kanadu i Ameriku, FEMCA za Australiju i Aziju, FAMAR za Argentinu, Brazil, Colombia, Mexico, South Africa, Uruguay i Venezuela. Takodje ima manjih pod okriljem ovih 'srednjih' SARDA from South Africa, BRCA from the United Kingdom ali da ne zalazimo u sitna crevca ;)


Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #42 on: July 14, 2012, 03:17:49 PM »
1.niko nije rekao da su EFRA  auspusi ....rekao sam samo da je to oznaka za racig auspuhe, bilo kog proizvodjaca...

2.svaki auspuh pored oznake ima i broj, taj broj oznacava "sta on radi motoru " najprostije receno , da li mu daje bolje ubrzanje, ili top end( konacnu brzinu) ili nesto drugo...sto neznaci da ti nemozes da stavis Novu na RB motor,najbolje je spojiti proizvodjaca motora sa njegovim auspuhom i pronaci tip ili broj u zavisnosti od konfiguracije staze ...


Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #43 on: July 14, 2012, 03:37:12 PM »
Naravno da znam da je sve to skupo , kad se sve stavi na gomilu to bude lepa cifra... ali ako se uzima postepano jedno po jedno.. ja sam naprimer uzeo polovnu Nova Efru 9901 za 20e na ebayu  :sljus

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #44 on: July 14, 2012, 03:53:58 PM »
Staza ti je u Maloj Ivanci ... o njoj pricamo vec pola godine ,procitaj malo ...
Kvacilo moze ,zasto ne bi moglo, jeste da je sa dve "papucice'ali ja sam ga do skoro vozio ...mozda treba zamajac promeniti zbog starter boxa,ali to je jeftino ...
Auspuh mozes na ebayu da nadjes polovan jako povoljno neku EFRU,zasto Nova(skup je) EFRA je oznaka za racing auspuhe ...
Starter box  moras uzeti jbga ... imas Ansmanov 4000 din u Extremu u NS , svi smo poceli sa njim ...

Fabricko Kyosho kvacilo sa 2 alu  papuce i oprugom koja to drzi je preslabo za iole ozbiljniji motor, brzo ce se pojesti a posle raspasti. Ne pase na race standard zamajce manjeg precnika bez nekog budzenja.

Zamajac treba sigurno promeniti jer je na gx21 ogroman zbog tipa kacenja motora na sasiju, sa njim treba i jos ponesto posto je gx21 (bar ovaj o kome pricamo) starijeg tipa sa obicnom radilicom a svi noviji motori su sa SG radilicom pa se tome i sraf za stezanje zamajca treba prilagoditi !

Auspuh se uzima-juri po modelu motora posto se tako i projektuju, naravno da ce raditi i bilo sta drugo ali cemu top motor koji ne radi na top performansama ciganisanjem sa jeftinijim auspusima !? (za OS njihov auspu, Za novarosi Nova, za RB RB auspuh itd..., jako retko se ubode nesto sto radi ok a nije predvidjeno da radi tako upareno)

EFRA nisu auspusi vec trkacka federacija isto kao i IFMAR, ROAR, FEMCA, ... Tako da fabricki auspusi tipa Novarossi, RB, OS pored njihove oznake mogu imati i neku od ovih a ona oznacava da tada u to vreme kada su se pravili su bili dozvoljeni-sertifikovani od strane te federacije ciju oznaku nose da se mogu koristiti na njihovim takmicenjima !

Evo da oni koji ne znaju mogu da nauce ;)

IFMAR - International Federation of Model Auto Racing
EFRA - European Federation of Radio Operated Model Automobiles
ROAR - Remotely Operated Auto Racers
FEMCA - Far East Model Car Association
FAMAR - Fourth Association of Model Auto Racing

Sve su podeljene uglavnom po oblastima na planeti isto kao i u ostalim sportovima ;)

IFMAR je glavna i pod njom se okupljaju ove ostale i neke manje. EFRA obuhvata evropu, ROAR je za Kanadu i Ameriku, FEMCA za Australiju i Aziju, FAMAR za Argentinu, Brazil, Colombia, Mexico, South Africa, Uruguay i Venezuela. Takodje ima manjih pod okriljem ovih 'srednjih' SARDA from South Africa, BRCA from the United Kingdom ali da ne zalazimo u sitna crevca ;)
Da,jos nesto,nejurise auspuh po modelu motora,nego po konfiguraciji staze,a trebalo bi da ima racing oznaku i da bude od istog proizvodjaca