Author Topic: GX-21, problem kad je vruc  (Read 23075 times)

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
GX-21, problem kad je vruc
« on: July 05, 2012, 09:43:42 PM »
Od samog pocetka imam problem da kada se motor ugreje ne mogu da ga naprajmujem vise.
Zacepim auspuh i mogu da povlacim poteznicu koliko volim. Nema sanse da ga presaugam, tj. natopim gorivom i da hocu.
U crevima se pojavljuju mehurici i cim prestanem sa prajmanjem, gorivo se povlaci iz creva.

- Zamenjena je skoro svecica (medium-hot) i radi mnogo bolje. Moze lepo da se usteluje.
- Gorivo 16%
- Creva 2,5x5mm, silikonska iz RC-Srbija
- Filter Alignov (probao sam i da ga izbacim iz igre) - ista situacija.
- Proverio sam duvanjem rezervoar, creva - sve OK.
- Kada duvam kroz crevo na HSN, prstom zacepim usta karburatora  i na 'slide vave set' malo pusta vazduha, ali to je normalno za ovaj karburator (ima zleb, tako je projektovano).
- Klip-stublina (caura?) ima ok kontakt, nema vidljivog lufta. Klip sa zaustavi do urezanog prstena na cauri (4-5mm od vrha). Palcem kad zatvorim prostor i povlacim poteznicu, osetim kompresiju/vaakum i cuje se 'umph'.
- Prskao sam motor penom i duvao kroz HSN - nema balona nazad ka poteznici (mada je unutra malo masna), nema nista na spoju karburator-telo motora, nista oko igala.
- Duvao sam i kad se to desi i dole na 'out side bearing' pusta gorivo. E sad, ne znam da li je to 'posteno' sto ja uprem ko sivonja jer se tu treba napraviti zaptivka od goriva tokom rada (valjda razliciti pritisci). Nekako mi normalno da kada ja dunem, krene tuda gorivo? Sta vi mislite. Za svaki slucaj narucio sam taj lezaj...

Elem, da se vratim na problem. Kada se desi da ne mogu da naprajmujem, kod povlacenja tacno osetim da ima slabu kompresiju.
Dakle, samo kad je vruc - ne kad je hladan. Pali iz prve.
Kad je vreo: potezi, potezi, drzi prst na auspuhu... ma mozes do sutra. Ne mozes ga namerno potopiti u gorivo.

Ima li ko kakvu ideju, neki test?





Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #1 on: July 05, 2012, 10:04:24 PM »
Zreo je za zameni klipa i klipnjace,to su znaci istrosenosti nitro motora,koji nazalost imaju "rok trajanja" ... Kad je hladan sve je ok,upali radi lepo sve je uredu... Ali kad se zagreje,druga prica,ili brljavi ,nemoze da se nasteluje ili ima efekat "burnout" .Desi se to da "vatra"prodje izmedju klipa i kucista klipa i kraj ...ugasi se...

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #2 on: July 05, 2012, 10:10:43 PM »
Cek, klipa i klipnjace (74023-07) na slici ili si mislio na klip i caura kombinaciju (74023-05)?

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #3 on: July 05, 2012, 10:24:33 PM »
Klip i caura( ili stublina kako kazu majstori) ,moj ti je savet,proveri koliko to kosta,nekada je jeftinije i ceo motor promeniti nego taj set,uskoro ce i lageri da odu...sve to nakraju kad stavis na papir ...

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #4 on: July 05, 2012, 10:27:15 PM »
Gledao sam vec: 20$ komplet + postarina 5-8$

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #5 on: July 05, 2012, 10:28:54 PM »
To je onda dz uzmi i zameni

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #6 on: July 05, 2012, 10:35:33 PM »
OK, gledacu ovih dana onda da narucim. Vec su mi stavili narudzbu sa amain u packing order :(

Ima li mozda kakav test da budem 100% siguran da je to - to? Da ne bude na kraju stvarno sve delove osim onog hladnjaka izmenjao :D

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #7 on: July 05, 2012, 10:45:25 PM »
Ima,kad se zagreje motor pocne da z******a :)

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #8 on: July 05, 2012, 10:47:51 PM »
Hahhahaha, ok - narucio!

Valjda nece trebati jos nesto... (eno ga Marfi, smeska se :D )

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #9 on: July 05, 2012, 10:52:24 PM »
Ma nije sigurno :)

Offline vladad

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 117
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #10 on: July 06, 2012, 12:32:39 PM »
Meni se isto dogadjalo, ali kada popustim svecicu ma ni pola kruga, onda sve bude ok.
Onda sam stavio tanku podloskicu i radi.
J...m li ga kako mi je ta glupost pala na pamet ali radi :sljus.
Ovo ne mora da bude slucaj kao kod tebe moj je radio bukvalno minut i jok vise, sacekam desetak minuta i opet ga upalim, radi i  (rip..) , dok mi nije pala ova genijalna ideja na pamet. Sada radi ok.
Pozz!

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #11 on: July 06, 2012, 12:50:58 PM »
Ha!
Pa ja sam vec bio stavio dve podloske. Razlog je bio kad sam stavio novu svecu, kao da je poteznica zapinjala kada je klip dodje u TDC. Nije bilo tragova ni na sveci, ni na klipu, ali kao da jeste doticalo.

Sad sam izbacio drugu, bas da vidim kako ce se ponasati. Ovako na suvo, poteznica radi bez problema.
Nisam stigao jos da testiram sa jednom podloskom...


EDIT:
Sad sam odvezao 3 rezervoara sa malim pauzama izmedju. Nije se gasio. Temp motora kad radi ~96C
Medjutim, imao je par cudnih momenata. Odjednom pocne da se ponasa kao da je bogata smesa. Ler se spusti, motor zvuci kao bogata smesa. Podignem ga, dodam gascinu i on "procepi". Malo sam ga dostelovao i radio je poslednji rezervoar OK. Malo na bogatoj strani, ali sve korektno.

Cudni su putevi Kjosovski :D
« Last Edit: July 06, 2012, 04:37:14 PM by JLZ »

Offline duke

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 251
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #12 on: July 06, 2012, 05:48:01 PM »
Izmog iskustva govorim, mmmm,stelovanje motora je jako prosta svar,pod uslovom da je motor OK. :mhm Tu nepostoji nikakva preterana filozofija 4e...ako se izgubis i neznas sta treba da radis moras uvek pri sebi imati factory setings karburatora... ti motori koji cas rade , cas nerade, pa cas bogato , pa cas nije , pa se ugasi.... To je izludjivanje sa njima i kosta te tooonu zivaca ...to sam iskusio i ja i dosta ljudi koji se bave time. Licno ja,kad motor pocne tako da se ponasa ,rasklopim ga celog, ocistim karburator i pogledam vizuelno da li je klip i kuciste ok , onda uradim test sapunicom na curenje.   

Offline zgrmbust

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 55
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #13 on: July 12, 2012, 12:16:33 PM »
Probaj jos da prekontrolises gumice na iglama (LSN ima 2 komada , a HSN ima 1 komad) meni se desavala slicna manifestacija dok ih nisam promenio posle radi ok. Koliko sam ja primetio od vibracija se poremete podesavanja igli i dolazi do problema.  mmmm
Ivan - Agama A8 Brushless

Offline JLZ

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 138
Re: GX-21, problem kad je vruc
« Reply #14 on: July 12, 2012, 12:22:52 PM »
Odvezao sam par rezervoara bez problema i juce se ponovilo...

Pogledacu gumice. Doduse, ne pustaju, to sam proverio. Ako si mislio na podesavanja - i ja sam primetio  da se rasteluje od vibracija!