Author Topic: pomagajte braćo  (Read 3215 times)

Offline iva71

  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
pomagajte braćo
« on: January 16, 2012, 12:02:18 AM »
 pozdrav svima

Potpuni sam početnik u ovom sportu. Nabavio sam helikopter kds450s i od novembra pa do dana današnjeg nisam uspeo da to čudo podignem sa zemlje bez loma.
Glavni uzrok svemu tome sam naravno ja :big smile. Naime nakon kupovine helija RTF ja sam iz prevelike radoznalosti ispreturao sve po stanici i sa takvom stanicom pokusavao da letim. Nesto sam uspeo da regulisem, ali od silnih lomova i menjanja delova vise i ne smem da pomislim da poletim dok sve to ne sredi neko ko ima iskustva u ovom hobiju. Molim da, ako neko ima volje, da mi se javi i pomogne da rešim ovaj problem (naravno ne džaba) pa da i moja ptica konačno dobije krila i da se pridruži svojoj braći na nebu. Nisam naveo iz Pirota sam ali trenutno radim u CG pa bi mi zbog udaljenosti najvise odgovarao neko sa juga. Da to sredimo kad budem dolazio u srbiju
                                         
                                                                                                                                                             hvala unapred    ()-()       

Offline Danijel

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 504
  • www.heliproduction.rs
    • www.heliproduction.rs
Re: pomagajte braćo
« Reply #1 on: January 17, 2012, 02:09:55 PM »
Kupi simulator PHOENIX i resen problem.

Offline iva71

  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
Re: pomagajte braćo
« Reply #2 on: January 17, 2012, 06:13:51 PM »
Nije problem simulator. Od pre par dana ih imam jos dva. real flight G4  i  FMS. Od ranije sam imo aerofly professional deluxe, na zalost ne mogu da kalibrisem komande za aerofly i real flight. Jedino sto sam uspeo da kalibrisem je najslabija varijanta tj. FMS i to sa konzolom za simulator. Za KDS-ov transmitter nisam nikako mogao da nadjem drajvere i neće da radi u windows7.Sta ces kad je covek baksuz. U svakom slucaju hvala na savetu.