Author Topic: Пројекат М 1022  (Read 168509 times)

Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #480 on: November 15, 2018, 10:46:03 PM »

@dejan_ts

Не, као и до сад Solartex.

Offline dejan_ts

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 945
Re: Пројекат М 1022
« Reply #481 on: November 16, 2018, 01:12:59 AM »
ok  (res)

Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #482 on: November 18, 2018, 04:46:01 PM »

Мало сам пребрусио полепљено …







... и припремио труп за даље радове.


Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #483 on: November 21, 2018, 09:07:08 PM »

Наставио сам са ојачавањем спојева на трупу композитом, епокси смола и стаклено платно 50gr/m2.










Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #484 on: November 30, 2018, 10:32:03 PM »

Мало се радило прошле недеље. Углавном рутински послови.






















Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #485 on: December 05, 2018, 09:59:07 PM »

Кутију трупа сам по обичају заштитио епокси смолом и стакленом тканином од 50gr/m2 одоздо и са стране.









Offline Stanko BG

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 290
  • Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi (Grunf)
    • AMERICAN CARS REDTORATION
Re: Пројекат М 1022
« Reply #486 on: December 08, 2018, 08:40:08 AM »
Prežo, svaka tebi čast na upornosti  (res)

Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #487 on: December 11, 2018, 07:59:25 PM »

Обрадио сам заштиту кутије трупа и ...



... припремио труп за гитовање.



Пошто сам остао без гита, а да не бих куповао нови због мале количине, отишао сам код другара у радионицу и тамо прегитовао труп.











Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #488 on: December 19, 2018, 06:48:30 PM »

Пребрусио сам труп.











Направио сам и наслон за поклопац мотора.





Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #489 on: December 25, 2018, 09:37:05 PM »
Искористио сам мало Сунца да истрчим на терасу и, буквално за тридесетак секунди, основном бојом из спреја препрскам гитовани и пребрушени део трупа. Ово је било потребно да би преконтролисао обрађену површ.



Контрола је показала да је само на два места била потребна поправка.





Оба места сам поново прегитовао и пребрусио.









Овим сам завршио припрему, овог дела трупа, за фарбање.

« Last Edit: December 25, 2018, 11:22:14 PM by presko »

Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #490 on: December 28, 2018, 10:57:42 PM »

На ред је дошло пресвлачење трупа. То сам понова урадио са SOLARTEX-ом.

















Овим је поправка трупа, до фарбања, завршена.

А завршено је и моје „моделарење“ за ову годину.


Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #491 on: January 08, 2019, 07:19:09 PM »
У паду је страдао и поклопац кабине. И то најгора варијанта, напукао је провидни део који не може да се поправи, а да не остану естетске последице.



Значи, испред мене су била два пута. Први, да правим нов провидни део кабине, чиме би посао био квалитетније одрађен и нешто би дуже трајао.  Други, да одрадим локалну поправку, чиме би добио 100% функционалну кабину, али би ефекти поправке били видљиви и кварили би крајњи изглед поклопца кабине.
После краћег размишљања сам се ипак одлучио за другу варијанту. Како се ради о мало специфичнијем послу, даћу детаљнији опис.
За почетак сам припремио комад јувидура за прављење закрпе и калуп за истискивање кабине.





Обележио сам зону поправке.



Потом сам припремио потребан алат; индустријски фен и столарске стеге и почео са радом.







Феном сам загревао јувидур и обликовао га по калупу.







Тако је закрпа добила облик локалног провидног дела кабине.


Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #492 on: January 09, 2019, 06:23:59 PM »

Следећи посао је био да са кабине уклоним оштећени део и припремим је за даљу поправку.











Овде морам да скренем пажњу на једу ствар. Код оваквих исецања никако се не сме правити оштар ћошак јер је он извор концентрације напона одакле се лако ствара нова пукотина.



Значи, овакви отвори морају бити рађени са радијусом.


Offline dejan_ts

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 945
Re: Пројекат М 1022
« Reply #493 on: January 10, 2019, 10:45:30 PM »
Koji lepak koristis za sastavljanje juvudura

Offline presko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 942
Re: Пројекат М 1022
« Reply #494 on: January 10, 2019, 11:14:40 PM »

@ dejan_ts

Мало стрпљења.