Author Topic: mAgPie  (Read 21211 times)

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
mAgPie
« on: September 24, 2008, 08:36:28 PM »
Iako sam vec objavio neke fotografije ovoga modela a i prva videa koja sam snimio sa njim ovdje ce biti  nesto vise rijeci o gradnji ovoga modela u slici i rijeci naravno i prvi utisci o ovome modelu.Naravno da ovaj model nije neke slozene konstrukcije ali bas sam njega izabrao jer nakon pauze od 15 godina i ne bih se upustio u nesto kompikovanije.Pored ovoga na ovim prostorima balza je veliki problem tj.nema je nigdje nabaviti pa se koriste razna alternativna rjesenja.Sa pojavom UH ni nabavka elektro komponenti tj.motora,baterija servoa i sl.nije problem ...Naravno stirodura je materijal od koga je sagradjen ovaj model i lipov sper tako da  barijere u vezi materijala nestaju i gradnja moze da pocne...Ko zeli da pocne gradnju ovoga modela da kazem da je idealan za pocetnike prvenstveno,jer ima stabila ,spor let...

Naravno surfajuci po netu naisao sam na ovaj model a posto me AP privlaci odlucujem se za njegovu gradnju. Pored ovoga kao sto sam vec rekao model je jednostavno izgraditi a troskovi gradnje su neosjetni...Na ovome forumu sam naravno vidio mnoga konstruktivna rjesenja,koja sam uz neke moje izmjene primjenio na mom modelu,

                                     http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=306795

Ovaj model se moze kupiti kao ARF ili RTF verzija pa ko nije spreman za modelarenje evo ga i link za nabavku tog modela
 
                                     http://www.mountainmodels.com/product_info.php?cPath=25_152&products_id=221

Meni je bilo zadovoljstvo raditi ovaj model a i kad poleti nesto sto je napravljeno u sopstvenoj reziji pa makar to bio i mali klizac nezaboravan je osjecaj  ;)

Za pocetak evo par fotografija zavrsenog modela a onda pocinjemo od rezanja prve table stirodura...

         

Naravno sve dimenzije su date u tehnickom opisu ovoga modela tako da tu nisam nista mijenjao.Sve sam to nacrtao u Corel Draw-u pocev od aero profila ,trupa krila...

                                                                     
   
E nakon ovoga usljedilo je rezanje trupa...

  jest da je malo trapavo izrezan trema sta li ??? ali se sve to dalo ispraviti ,dotjerati 
  zadnji dio trupa sam izsmirglao jer sam odlucio da taj dio ojacam a ne da ostavim kao sto je to u RTF varijanti od stirodura.Nakon ovoga usljedilo je pravljenje nosaca motora.Sa letvom 1X1 koja je uljepljena u sper napravljen je nosac na koji dolazi plasticni nosac motora.Posto sam tada porucio Tower Pro motor 2410-09 za ovaj model u pocetku je ovako izgledao taj nosac.
  na ovoj fotografiji je speed 400 koji nema veze sa ovim projektom  :P

Kad se ima spreman materijal gradnja ovakvog modela ide veoma brzo ali vrijeme kojeg je sve manje za modelarenje zbog ostalih obaveza cini svoje.Zbog toga se sve vise i onih koji bi nesto gradili odlucuju za RTF komplete.Tako sam i ja u pauzama gradio ovaj model,nekad se nesto vise odradi pa danima nista i tako...Bilo kako bilo na ovom modelu sledece sto sam napravio je ojacanje za stajni trap i mjesto gdje dolaze krila i nosaci za krila.Posto je u pitanj stirodur ovakva mjesta poput nosaca za motor,nosaca za krila i naravno za stajni trap treba dobro ucvrstiti jer su na tim mjestima i najveca opterecenja.Evo kako sam ja to rijesio.Naravno sva mjesta sam usjekao za debljinu lipovog spera i bisonom 5 min.ulijepio,a nosac stajnog trapa je jelova dascica debljine 2 cm,na koji se postavlja navoj za sraf sa kojim ce se pricvrscivati stajni trap.

   
Sa svakim zavrsenim dijelom modela sve je vece nestrpljenje kad ce model biti zavrsen ;) za sada toliko naravno kogainteresuje nastavak slijedi...





« Last Edit: September 26, 2008, 09:11:14 PM by fenix »
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline n3mke

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 811
Re: mAgPie
« Reply #1 on: September 24, 2008, 09:45:20 PM »
Jes malo ruzhan al ovaj sistem za kameru je odlican!!! :)
Bravo

Offline Ziv

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 94
Re: mAgPie
« Reply #2 on: September 25, 2008, 01:20:07 AM »
Kad gledam prvu i cetvrtu fotografiju, cini mi se da su to dva razlicita modela. Na prvom je "V" suvise veliki sto bih ja smanjio, mozda ne kao na cetvrtoj ali sugurno u pola vrednosti. Vidim da postoji veliki rep tako da ne moze da dodje do "Dach roll-a" ali ako nista drugo izgledao bi lepse. Ja licno sam se zarekao da sem balze necu upotrebljavati drugi materijal. Na zalost ako se balza tesko nabavlja onda mogu da razumem upotrebu drugih materijala.

Pozdrav Zivko.

P.S. Nije tako ruzan!

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: mAgPie
« Reply #3 on: September 25, 2008, 09:21:36 AM »
Kako kazu, nije sve u ljepoti... :P  hocu reci bitna je funkcionalnost ovaj model je namjenjen za AP i on to u potpunosti ispunjava.Pa i sam naziv modela je svraka pa sad da li je lijepa ili ne...ali je i nju lijepo vidjeti kako leti...Sa ovim velikim V sam malo experimentisao jer sam na forumima primjetio da je par njih napravilo ovakvo krilo...Naravno prilikom prvih letova vidi se da je model nestabilniji sa ovim krilom pa cu ugao da smanjim a nova krila su vec izrezana a u medjuvremenu sam koristio ovo narandzasto krilo prilikom sledecih letova.Naravno da je balza nezamjenjiva ali kad neceg nema a zelje da se nesto napravi onda je alternativa najbolje rjesenje...A ovakve modele i slicne ovom modelu je dosta jednostavnije napraviti od stirodura.

Nakon ovoga usljedilo je pravljenje krila i repnih povrsina.Za horizontalac i vertikalac sam isjekao stirodur na 8 mm  to je debljina koja je sasvim dovoljna da se ne bi stirodur uvijao,a i dimenzje vertikalca i horizontalca nisu velike.



Kao sto se da primjeiti za izradu modela sam koristio dvije vrste stirodura tj. od razlicitih proizvodzaca cisto radi experimentisanja tokom rezanja,smirglanja i sl... Ispostavilo se da je ovaj plavi dosta bolji za rezenje i obradu od ovoga pink i dosta je cvrsci.Na horizontalnom stabilizatoru sam usjekao zljeb i tu sam postavio letvicu .
Sledece sto je na redu za izradu je rezanje krila...




« Last Edit: September 25, 2008, 10:08:20 AM by fenix »
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline Ziv

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 94
Re: mAgPie
« Reply #4 on: September 25, 2008, 05:23:02 PM »
Fenix,

ja se sa tobom potpuno slazem. Kada eksperimentises, gledas na funkcionalnos a ako si zadovoljan i stekao si odredjeno iskustvo, onda pravis drugi, korigujuci sve greske, koji izgleda i lepo. Ja imam neke moje eksperimentalne avione koje me je sramota da pokazem, ali su u potpunosti ispunili svoju funkciju da potvrde ili ne ono sto sam ocekivao. Iza njih su dosli, bolji i lepsi avioni koje sa zadovoljstvom dugo letim.
Samo nastavi sa eksperimentima i gledaj u pocetku samo na funkcionalnost.

Pozdrav Zivko.


Offline tibeteagle

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3191
Re: mAgPie
« Reply #5 on: September 25, 2008, 07:01:06 PM »
Fenix samo napred, pa onda gore  :)
Savet: stirodur je jači na savijanje u pravcu ekstrudiranja. To možeš rukom da osetiš kod tanjih listova, pa tako izrezuj delove.
živeo Stirodur  :D

živ, u kategoriji "Scratch  build" je sve dozvoljeno i ništa nije važno samo da leti. A i  :P je prema komercijalnim lepotanima  :)

Poz.
« Last Edit: January 11, 2009, 04:46:31 PM by SABURO »

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: mAgPie
« Reply #6 on: September 26, 2008, 08:57:49 PM »
Drago mi je sto su se sa svojim komentarima ukljucili i iskusniji modelari.Naravno da svaka sugestija,novi prijedlog samo mogu biti od koristi.Na kraju krajeva zato i postoji ovakav vid komunikacije,da neko ko vise zna pomogne sa dobronamjernim savjetima.
E sada ide nastavak gradnje,na redu su naravno krila...
Sto se tice profila krila tu nisam nista mijenjao pa sam uradio krilo sa ovim profilom


Krila su trapezastog oblika.Sve ovo sam rezao sa cekas zicom i mada mi je to prvo rezanje sa sablonom,krila su izrezana odlicno,naravno da je bilo dotjerivanja smirglanjem ::)
Poslije ovoga naravno urezao sam zljebove za nosac krila koji sam napravio od lipovog spera.

      

E sada da napomenem kad su vec uradjeni prvi letovi moram da kazam da sam sa ovim uglom malo ::) :P pretjerao ugao od 12 stepeni je previse, pa je model tesko smiriti u letu ,tako da je dovoljan ugao od nekih 4-5 stepeni ako necete ravno krilo.Tako da ovaj nosac napravite sa tim uglom i ulijepi se u krilo,naravno prvo jedno a onda se spoje oba,naravno ljepilo bison epoxy 5.min.
E kad je krilo poprimilo svoj izgled pitanje da li ga presvuci folijom ili ne  ???Najbolja varijanta je da se prefarba sa bojom o kojoj je vec na forumu pisao tibeteaglehttp://rcfly4um.org/index.php?topic=556.0Ja sam to uradio sa Oracal PVC folijom i moram vam reci da sam se sokirao kad sam poslije presvlacenja krila, krilo stavio na vagu i vaga je pokazala 70 gr vise  >:(  Naravno kada budem prepravljao ovo krilo na manji ugao skidam i foliju pa cu krilo da obojim.Sto se tice krila jos da kazem da je raspon krila 1250mm.
Sto se tice trupa vec sam napomenuo da sam ka ojacao sa lipovom sperom,naravno tu je prevagnulo ono da se malo vise modelari ;) u stilu zasto moze jednostavno kad moze i kompikovano.Kad je odradjen i taj dio posla usljedilo je postavljanje horizontalca i vertikalca i naravno uradio sam leziste za micro servoe.Poslije ovoga dosao je na red i repni tocak pa sam upotrijebio ovo alternativno rjesenje.E kad smo vec kod alternativnih rjesenja koja su nekad spas u modelarstvu da kazam da sam u nedostatku sarki za kormilo visine i kormilo pravca koristio trake od rendgen snimka,a kao push roods i nylon clevis iskoristio zicu od kisobrana ;),control horns sam napravio od kanalica za kablove....Naravno da sam ovo sve u medjuvremenu narucio iz UH i bice blagovremeno zamjenjeno ali opet kazem sta da nema UHU-a i slicno ,alternativa zakon...



E kad je ovaj dio posla odradjen uspjesno vec su to prave siluete modela,koji ce uskoro da poleti,pa evo i te fotke -krila jos nisu bila uljepljena...

                                                                         
   
Toliko za sada a sad bih  volio da bude red kritika,red sugestija,red... ;) inace cemu sve ovo...



« Last Edit: September 26, 2008, 10:55:12 PM by fenix »
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline tibeteagle

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3191
Re: mAgPie
« Reply #7 on: September 26, 2008, 10:29:59 PM »
Evo nekoliko zapažanja.
Nosač krila ako nije od jednog komada (slika 21-5), i ako ima lepljeni sastav baš na stredini onda je taj sastav kritičan  :'(
Kao ojačanje, nalepi sa 2k epoxy na sastav krila samo od dole neku tanku tekstilnu traku od 2 cm širine od ulazne ivice do izlazne. To će puno pomoć i nije teško.
Krilo bi trebalo da naleže malo konkretnije na trup, pa da se nalepe neke pločice kao ležište na trup . Možda ima samo se ne vidi.
Kod ovako malog modela je farbanje krila sasvim dovoljan. Puno krilo je jako, samo sastav treba da je jak u korenu.
Proveri da li su krila paralena. Iz daljine gledaj donje površine i ako ima razlike ne valja. Kormila da ne idu tesno a i da se ne klamaju.
Svi delovi modela će biti jači i prijatniji da dodir sa farbanjem, a može se i oprati. Vredi farbati.
Repni deo da se ne opterećuje previše jer će podešavenje težišta otežati.

Ovo nisu ni kritike ni pohvale, nego zapažanja koja ti mogu pomoći.
Za pohvalu treba još da se radi. A kada poleti bi će pohvala toliko da ćeš i ti poleteti  :D
Poz.

Popravi link u tekstu prema farbanju >:(



« Last Edit: January 11, 2009, 04:48:41 PM by SABURO »

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: mAgPie
« Reply #8 on: September 27, 2008, 06:08:49 PM »
Zapazanja su odlicna,greska prema linku ispravljena ;)...Sto se tice nosaca krila naravno da je iz jednog dijela jer druga varijanta ne bi imala smisla.Kada se govori o ojacavanju tj.opterecenju zadnjeg dijela najbolje bi bilo da se taj dio plankira balzom jer je naravno dosta laksa od lipovog spera ali posto balze nemam ostalo je ovo rjesenje ,naravno kad sam oblozio zadnji dio trupa usijedilo je i olaksavanje toga dijela sa kruznim otvorima a i sav stirodur sam izvadio iz tog dijela trupa,a nakon toga usljedilo je smirglanje spera i sa tim sam olaksao citavih 30 gr trup i smanjio repatost,a dosta je cvrsci nego da sam ostavio stirodur.Da je krilo ravno i na ovu bi povrsinu dobro nalijegalo ali posto se radi o krilu sa dihedralom i tu sam dodao na trup nosace pa krilo odlicno nalijeze...Poslije ovoga sam model prefarbao sa bijelom bojom  i zadnji dio trupa presvukao sa Oracal PVC folijom.Stajni trap sam napravio o od AL profila a tockovi su dimenzija 55mmx18mm.Ovu donju sipku na stajnom trapu sam stavio zbog toga sto ce model nositi i kameru pra prilikom slijetanja da se ne bi uvijao.Stajni trap se pricvrscuje sa jednim srafom jer ako pri slijetanju naidje na  prepreku stajni trap se samo okrene na tu stranu tj.manja je vjerovatnoca da se pokida taj dio trupa.Da je to dobro rjesenje uvjerio sam se vec prilikom prvih slijetanja.Sve ovo se vidi na sledecim fotkama...

       


Motor koji je bio namjenjen za ovaj model je Tower Pro 2410-9 sa elisom 10x5 ili 11x3.8.O sledecim koracima u gradnji uskoro...
 


« Last Edit: September 27, 2008, 06:22:45 PM by fenix »
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline tibeteagle

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3191
Re: mAgPie
« Reply #9 on: September 27, 2008, 08:54:33 PM »
Sve je dobro do sada u granicama normale, po mom mišljenju, naravno.
Lukavo i korisno rešenje je da je stajni trap pričvršćen sa jednim šarafom. Dosta sam rešenja već uradio za stajni trap, ali ovoga se još nisam setio. Pa izgleda da si jedan od modelara koji i razmišlja  :D
Bela farba je teška i slabo pokriva. Koristi ga što manje možeš.
Čekam sledeće faze, da vidimo šta će na kraju da ispadne.
Poz.
« Last Edit: January 11, 2009, 04:49:54 PM by SABURO »

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: mAgPie
« Reply #10 on: September 28, 2008, 11:43:12 PM »
Poslije ovoga je model bio spreman za prvi start,naravno  sa ovim motorom i baterijom od 1700mAh.Nakon provjere tezista model je bio spreman za lasiranje.Jos da napomenem da je model tezak 1230 gr.naravno prije starta adrenalin raste,sve tutnji bruji sem motora e kad je on zazvizdao i model se odljepio od majcice zemlje malo je poceo da plese sto zbog velikog dihedrala a i teziste sam trebao jos malo naprijed pomjeriti -teziste se regulise sa pomjeranjem baterije...E kad sam ga umirio osjetio sam da nesto nije u redu sa motorom da sve slabije vuce.Baterije sam provjerio  bile su pune prije polijetanja.Tako da je ovaj prvi let imao prijevremeo ateriranje.Kad je model sletio primjetio sam da je motor vruc,iako sam stavio preporucenu elisu za ovaj motor.E kad sam malo bolje pogledao shvatio sam da sam prilikom pravljenja nosaca za ovaj motor zaboravio izbusiti rupu na sredini limenog nosaca koji sam stavio u ovaj plasticni nosac >:( jer mi se nije svidjelo kako bi trebalo po upustvu da se postavlja ovaj motor na ove plasticne nosace   http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/wikishow.asp?idwiki=2  Trenje osovine motora je naravno prouzrokovalo grijanje motora pa je jedan od  lezaj na osovini ostecen  ::)Bilo kako bilo prvi let je pokazao one najbitnije stvari a ovaj problem je rjesiv.Evo i par fotki sa tog prvog leta.

     

Nakon probnog leta sumiraju se rezultati i prave se nove kalkulacije tj.da li postoji mogucnost za jaci motor,novi raspored komponenti radi tezista i sl.Sve u svemu nakon ovoga leta  sto bi rekli lakse se dise :P kad znate da ste ono sto ste pravili i leti ,tako da se dobija jos vise elana za dalje poduhvate i sto je najbitnije finalizaciju modela...Nastavak naravno uskoro...



« Last Edit: September 28, 2008, 11:46:57 PM by fenix »
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: mAgPie
« Reply #11 on: October 04, 2008, 11:33:12 PM »
Prvi let pokaze sve nedostatke tako da nakon toga znate sta dalje....Kao prvo motor koji sam ostetio (zid) naravno treba zamijeniti sa novim,a za novi motor ide i novi nosac motora...za motor sam se veoma lako odlucio jer sam ovaj motor koji sam ugradio a u pitanju je Trnigy 2217 16 1050 kv,http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5690&Product_Name=Turnigy_2217_16turn_1050kv_23A_Outrunnerkao sto rekoh njega  sam vidjeo na djelu kod saxpg na Arcusu :)aplauz.Posto sam trebao dodati 20 gr u prednji dio ovaj motor je tezi  22 gr,za razliku od prvoga,tako da sam i ovaj problem rijesio a snage mnogo  vise dobio.Ovaj motor sa elisom 10x5 daje 250W tako mali a mocan,tako da ga preporucujem svima.Speed controll koji koristim je Tower Pro 30 A http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=658&Product_Name=TowerPro_W30A_Brushless_Speed_Controlleri baterija 1700mAh 11V.Naravno za ovako jak motor treba dodatno ojacanje pa sam u trup ugradio jos jednu jelovu letvicu 1cmx1cm tako da sam na ove dvije letvice sa srafima pricvrstio sper na koji ce biti ugradjen motor.Posto se daje zavrsni izgled modela ,a i zbog samog ojacanja prednjeg dijela i njega sam ojacao sa lipovim sperom,a prerdnji dio finisirao s stirodurom,nakon toga taj dio sam presvukao PVC folijom.
 Poslije ovoga dolazi presvlacenje horizontalca, vertikalca, krila.Presvlacenje trupa je sledeca faza jer poslije ovoga slijedi izrada nosaca za aparat.Evo i par fotografija ....(photograf)

 


 

 
« Last Edit: October 04, 2008, 11:40:44 PM by fenix »
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: mAgPie
« Reply #12 on: October 13, 2008, 09:01:03 PM »
Evo nakon male pauze da nastavim gdje sam stao tj.sledeca faza je bila izrada lezista za aparat.Ovaj model je i interesantan zbog toga sto ima odobar polozaj za foto aparart,a sa pokretanjem pomocu servoa je odlicna kombinacija za fotografisanje i snimanje iz razlicitih uglova dok avion leti pravolinijskitj.bez nagiba u cemu i jeste poenta.
Aparat koji sam namijenio za ovaj model je Olympus mju 820  8 mega pixels  http://www.olympus.co.yu/consumer/29_mju_820.htm
Prilikom izbora foto aparata treba voditi racuna o tezini,da ima stabilizaciju slike i pozeljno je da ima sirokougaoni objektiv.O manama digitalnih aparata bice rijeci naknadno,jer je veliki problem podesiti zakljucavanje fokusa a tu opciju ima svaki digitalni aparat. (nono)
Kad sam kupiio ovaj aparat na osnovu aparata sam izrezao mjesto gdje ce da dodje aparat.Naravno mjesto gdje se nalazi aparat je ispod CG tako da nema problema sa dotjerivanjem tezista.Mjesto gdje dolazi servo sam ojacao sa lipovim sperom a od tog spera sam napravio i poklopac koji nisam zalijepio nego je pricvrscen sa srafom tako da se servo moze lako zamijeniti.Sa druge strane sam postavio navrtku gdje ce se prisrafiti Al nosac aparata.Na Al nosac aparata sam ugradio servo sa okidanje.Naravno postoji dosta nacina izrade ovakvih nosaca,eto ja sam izabrao ovaj,a sami experimenti ce pokazati da li je dobro a ako nije zasto nije i sta bi se trebalo dalje uraditi,doraditi,prepraviti... :mhm
Naravno evo i par fotki...

         

The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com

Offline Ziv

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 94
Re: mAgPie
« Reply #13 on: October 14, 2008, 07:35:31 PM »
Fenix,

video sam dosta resenja smestanja foto-aparata na avion ali tvoje je resenje za sada najbolje.  :)aplauz  Imat cu to u vidu kada budem radio na slicnom projektu. Jedino mi nije jasno zasto si naglasio da aparat treba da ima sirokougaoni objektiv. Da li imas neki specijalni razlog do kojeg si dosao iz iskustva? Ja bih upotrebio objektiv normalne zizne daljine da nema nikakvih izoblicenja.

Pozdrav Zivko.

Offline fenix

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
  • JUST FLY
    • www.rc-helivideo.com
Re: mAgPie
« Reply #14 on: October 15, 2008, 12:05:54 AM »
Ziv,  sto se tice sirokougaonog objektiva citao sam na forumima da ga koriste zbog toga jer sa manjih kao i sa vecih visina obuhvata veci kadar,to  su oznake na objektivu npr 1:2.8   ;  1:3.3 itd. sa brojem 1:2.8   su sirokougaoni aparati,naravno sve ovo pise u tehnickim karakteristikama aparata.Ovo ne bi trebalo da zabrinjava mmmm   veci problem kod digitalaca je sto svi imaju princip rada tako da se dugme okidaca mora pritisnuti dva puta,prvi put da se slika izostri i zakljuca fokus sa svim parametrima i onda slijedi okidanje .Iako  imaju stabilizaciju slike veoma su osjetljivi na vibracije i pokrete,pa se preporucuje fotografisanje u rezimu jedrenja ili pri malom gasu.
« Last Edit: October 15, 2008, 12:07:36 AM by fenix »
The sky is the limit.

www.rc-helivideo.com