Author Topic: Red-Crowned Crane  (Read 3914 times)

Offline Gabor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2377
  • RC Bandit
    • Exclusive
Red-Crowned Crane
« on: September 10, 2009, 11:07:32 AM »
Evo da vam predstavim jedan trener model i da podelim sa vama moja početnička iskustva što ima i lepih, ali i gorkih...
Znači radi se o modelu Red-Crowned Crane.



Model je RTF , i dobije se i sa točkovima i sa skijama.
Model je od elapora ( može dosta puta da se krpi  :mhm )
Raspon krila : 1160mm
Dužina trupa : 800mm
Težina : 450g
ESC : 25A brushless
Elisa : 8x6 trokraki
Baterija : 11.1V, 1200 mAh, LiPo

Posle kupovine dolazak kući, otvaranje kutije, pregled delova



U trupu su već bili ugrađeni servoi, motor. Sastavljanje trajao nekih 3 sati, ipak sam početnik, posle uz asistenciju Ervina ( isto vozi R/C avione) trimovanje vizuelno,na stolu. Poletanje tog dana nije uspelo zbog kiše.



Sutradan izlazimo između dolme i parka, pre poletanja još jedna fotka...



... posle iz ruku model poleti, malo brzo za mene, ali posle pola kruga ispada baterija iz modela, a model završava u travi sa nekih 20-25 m visine ...   :sljus
Zna se, počeli su popravke, prepravke od držača motora do premeštanja stajnog trapa, zamena prijemnika, baterije, čak u međuvremenu našao radio Graupner MC-10.



"hauba" je nastradala posle prvog pada, pa je rešavan sa plastičnom bocom od Knjaz Miloš-a a posle od Minaqua-e ( snalazio se kako umeo i znao  ;namig )



S tim modelom sam ipak uspeo da napravim par lepih krugova, čak letio i na Čeneju 1. marta ove godine. Početkom aprila sam izašao na livadu, isto uradio par krugova, kad pri spremanju za sletanje bočni vetar prevrne malo žešće, model ulazi u kovit i pada sa većom brzinom... Tog dana nisam imao kod sebe foto aparat, ali dosta se oštetio... Konstatovao da više ne može da se popravi, povadio sve što se još može koristiti, a model sastavio, zalepio. Evo kako trenutno model izgleda...