Author Topic: SU-37  (Read 98847 times)

Offline firebird

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 762
  • Bojan , Kragujevac
Re: SU-37
« Reply #180 on: November 11, 2012, 07:37:41 PM »
Vlado, šta je sa suhojem, dokle si stigao  (work), jel' uspela fora sa mixerom?

Offline vlada-r

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: SU-37
« Reply #181 on: November 12, 2012, 09:28:48 PM »
Prijatelju nista od toga kod mene ne funkcionise, ili je neispravan mixer ili ja to numem da povezem? Imao sam problema sa ESC-om, nece da radi bez beka kad izvadis srednju zicu. Sreca ja nju nikad ne secem nego je izvadim, nikad neznas kad ce ti zatrebati. Posle se pojavio problem sa servoima koji pomeraju motore, kako prikacim mexanizam za pomeranje na servo on pocne da posti kad je u neutralnom polozaju. Kad mu das komandu da radi tako pistanje prestane, cim se vrati u neutralan polozaj on opet ocne da pisti? Nemoguce da je servo preopterecen, ceo mehanizam sa sve motorom i elisom nije tezi od 90g. Interesuje me da li smem koristiti dva pazlicita servoa ili bi bilo pozeljno da budu svi isti?

Offline vlada-r

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: SU-37
« Reply #182 on: November 23, 2012, 11:04:58 PM »
Evo posle duze pauze konacno se privodi kraju izrada modela, malim ali bitnim koracima se ide napred. Neke komponente nisu htele da saradjuju medjusobno pa je moralo da bude nekih izmena. Evo i videa kako funkcionise TV na ovom modelu.


Offline rajevic

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 460
  • Jumper T16 Pro with EdgeTX
    • Rajevic
Re: SU-37
« Reply #183 on: November 23, 2012, 11:07:12 PM »
 (yay)  (<--)

Offline vlada-r

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: SU-37
« Reply #184 on: January 17, 2013, 12:15:58 AM »
Posle duzeg zastija opet se malo radilo na Suhoju, problem mi je bio kako da resim polugu za repnu povrsinu kako nju da napravim? Posle konsultacija sa iskusnijim modelarima dosao sam do zakljucka da napravim prsten od tvrdog drveta, da za njega zasrafim i zalepinm parce plastike debljine 2mm. Napravio sam prsten u obliku suze koji tesno naleze na alu cevcicu koju sam koristio, posto je taj spoj bilo tesko zalepiti zato sto neverujem da bi ista lepke dospelo izmedju drveta i cevcice. Uzeo sam burgiju od 1mm i probusio drvo i alu cevcicu, uzeo sam mali eksercic odgovarajuce debljine i iskoristio ga kao osigurac. Nije jos mnogo preostalo da se uradi, sledece je postavljanje servoa i produzetaka za njih, zavrsno lepljenje imitacija motora i vertikalaca, kompletno nanosenje flis papira na model. Srafljenje motora za nosace, povezivanje sve elektronike podesavanje setapa na stanici i model ce biti spreman za akciju. Nadam se da cu pre prvog leta uraditi kalup kabine od drveta i napraviti providnu kabinu sa pilotom u njoj.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Offline vlada-r

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: SU-37
« Reply #185 on: January 22, 2013, 02:01:54 PM »
Kratak put kroz istoriju za one koji ne znaju kako je izgledao prvi prototip T-10-1 Sukhoi-27.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Offline vlada-r

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: SU-37
« Reply #186 on: January 24, 2013, 02:29:02 PM »
Uradjene su imitacije motora i sada moze konacno da se sklopi model i da se radi na finalnoj zavrsnici.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Offline vlada-r

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: SU-37
« Reply #187 on: March 25, 2013, 08:42:09 PM »
Iz velike ljubavi prema ovom modelu resio sam da napravim jos jedan ali sa malim modifikacijama sa Su-37 na Su-27.



Uploaded with ImageShack.us
 
U osnovi je sve isto samo sto sam uradio jedinu prepravku da ibacim kanard krila koja nisu funkcionalna, dobio sam malo vecu povrsinu krila.



Uploaded with ImageShack.us

Dodao sam jos jednu modifikaciju,

Uploaded with ImageShack.us dva mala vertikalna stabilizatora sa donje strane iza motora koja usmeravaju vazduh prema elevonima. Nadam se da cu dobiti na dodatnoj stabilnosti prilikom izvodjenja nekih akrobacija.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Offline desha.va

  • Newbie
  • *
  • Posts: 14
Re: SU-37
« Reply #188 on: March 25, 2013, 10:42:22 PM »
Bravo Vlado majstore , mogu ti reci da model izgleda vrhunski,kad ce mo na livadu i jos jednom sve pohvale  (res) (res) (res) :)aplauz :)aplauz :)aplauz (<--)

Offline vlada-r

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: SU-37
« Reply #189 on: March 28, 2013, 09:09:34 AM »
Uradio sam jos jednu po meni znacajnu modifikaciju, predlrilca.

Ovo je pocetni polozaj kad je gas na nuli, kako postepeno dodajem gas tako se podizu u gornji polozaj i na punom gasu dolaze u gornji polozaj


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Offline vlada-r

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: SU-37
« Reply #190 on: April 06, 2013, 01:03:43 PM »
Evo uzivo kako to izgleda


Offline Lazo

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1320
  • Za pametnog čoveka i komarac je muzika.
Re: SU-37
« Reply #191 on: April 06, 2013, 02:21:49 PM »
Opravdanije je da se predkrilaca umiksuju sa kormilom visine.
Obaranje predkrilaca ima smisla kada treba obezbediti povećanje uzgona krila. Bilo kada treba obezbediti dovoljan uzgon pri malim brzinama, bilo pri pozitivnim manevrima oko poprečne ose.
Miksovanje bi trebalo uraditi tako, da se predkrilca kreću samo u rasponu od neutralne do zadnje pozicije palice kormila visine. Odnosno, da su u neutralnom položaju kada je i palica u neutralnom položaju, a maksimalno oborena kada je palica u zadnjem položaju. Ne bi bilo loše da je taj miks eksponencijalan.
Treba biti pažljiv pri odabiru maksimalnog ugla obaranja predkrilaca.

 (pijemo)
Smrt fašizmu - Sloboda na aerodromu!

Offline vlada-r

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 243
Re: SU-37
« Reply #192 on: April 06, 2013, 03:10:11 PM »
 Ja sam razumeo da se predkrilca spustaju kad je mala brzina letenja da bi se povecalo "hvatanje" vazduha preko krila, a da se postepeno uvlace kako se povecava brzina.
« Last Edit: April 06, 2013, 04:25:27 PM by vlada-r »

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 816
Re: SU-37
« Reply #193 on: April 06, 2013, 06:47:21 PM »
Ja sam razumeo da se predkrilca spustaju kad je mala brzina letenja da bi se povecalo "hvatanje" vazduha preko krila, a da se postepeno uvlace kako se povecava brzina.

Jeste to tako ali ti ovaj model poleces sa punim gasom i bacas ga iz ruke.

Offline Lazo

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1320
  • Za pametnog čoveka i komarac je muzika.
Re: SU-37
« Reply #194 on: April 06, 2013, 07:04:08 PM »
Ja sam razumeo da se predkrilca spustaju kad je mala brzina letenja da bi se povecalo "hvatanje" vazduha preko krila, a da se postepeno uvlace kako se povecava brzina.

Razumevanje ti u dobrom pravcu, samo da ga malo sistematizujemo  ;namig.
Elem, predkrilca imaju zadatak da pomognu opstrujavanje krila pri velikim napadnim uglovima. Do tih velikih napadnih uglova se dolazi pri malim brzinama, kada se nastoji da se i u tim okolnostima stvori dovoljno uzgona da se letilica održi u vazduhu kada preti opasnost od "prevlačenja" pri malon gasu, ali i pri intenzivnim pozitivnim manevrima oko poprečne ose, gde preti opasnost od "dinamičkog prevlačenja" pri velikom gasu.
U oba slučaja se palica visinskog kormila - "navlači", pa je odatle i logika da se predkrilca umiksaju sa kormilom visine, a ne sa palicom gasa, kako sam već opisao.
Ne bi uopšte bilo loše, da se to miksovanje može u toku leta uključiti i isključiti.

 (pijemo)
Smrt fašizmu - Sloboda na aerodromu!