Author Topic: Falcon 400 V2 3D  (Read 4229 times)

Offline srkipa

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 78
Falcon 400 V2 3D
« on: April 06, 2010, 11:27:32 AM »
Kakva su misljenja o ovom hilikopteru (mislim za pocetnika)?

Koliko je bitno da na repu bude poseban motor za repni rotor?
« Last Edit: April 06, 2010, 11:44:55 AM by srkipa »

Offline smidth

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
Re: Falcon 400 V2 3D
« Reply #1 on: October 05, 2012, 08:32:20 PM »
Srkipa, da nije možda ovaj heli od tebe doleteo do mene. Šala naravno.
Skoro sam dobio ovaj helikopter misleći da moj unuk počne polako da vežva, ali je helikopter imao neki problem sa padom ili lošim trimovanjem. Kada se počne dodavati gas trese kao lud i nesmen da ga pustim da poleti jer mislim da će se razbiti. Kada predje u pun gas radi normalno i opet na smanjenom gasu počne da trese. Kako sam gušter, početnik i nemam aba baš nikakvog iskustva sa helikopterima molim nekog od "iskusnih vukova" koji bi bili voljni da mi natrimuju heli ili ustanove kvar, kako bih mogao da nabavim deo i osposobim ovaj kelikopter za mog unuka.


Uploaded with ImageShack.us

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 816
Re: Falcon 400 V2 3D
« Reply #2 on: October 05, 2012, 10:00:36 PM »
Moguce je da su srafovi glavnih rotora pretegnuti, treba da su stegnuti tek toliko da imaju veoma mali otpor pri pokretanju rukom ali ipak stegnuti osiguravajucom maticom da se ne odsrafe u letu. Vecina helija se trese na malim obrtajima rotora jer obicno rotori nisu stegnuti identicno pa dok centrifugalna sila ne odradi svoje oni su van balansa.

Nadam se da ti je unuk stariji od 15 godina jer ovaj heli moze da bude jako opasan pogotovo za pocetnika.

Pozdrav Ivan.

Offline smidth

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
Re: Falcon 400 V2 3D
« Reply #3 on: October 05, 2012, 11:11:37 PM »