Author Topic: Multiplex Cularis  (Read 44120 times)

Offline shelle

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 186
shmrc
« Reply #30 on: May 27, 2009, 03:44:51 PM »
ETO GA...
Konacno havarija.
Da ne ispadne da se hvalim samo kad mi ide dobro, nego i onda.......na primer.... kad me shine bocni vetar na sletanju, pa kad slomim uzgon na desnom krilu i dodam gas da bi se iscupao. Sva ona trava se podvila koliko sam psovao (sva sreca bejah sam....
Lepo meni rece Magic   :sljus : "Vodi racuna Shelle sada ulazis u sivu fazu..." tako nesto.
A vreme je bilo izmisljeno za jedrenje....

Offline shelle

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 186
Re: shmrc
« Reply #31 on: May 27, 2009, 03:49:09 PM »

Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: shmrc
« Reply #32 on: May 27, 2009, 04:32:08 PM »
OK, to je sve deo skole, koju ces (nazalost) proci vise puta. Ja sam pre 2 nedelje slupao SU29, no sta je tu je, cisto moja greska  :sljus! Tada sam naucio da se na letenje ne nose 2 aviona istog tipa!

Po slikama Cularis ne deluje nista strasno, elapor je to, popravice se. Razmontiraj sve komponente pa u vrelu vodu da se vrate na meru sto vise pa onda cijan, i bice to OK. No ja vidim da jos ne koristis flapsove, samim tim i kocnice, KRAJNJE JE VREME DA PROGRAMIRAS STANICU!

Meni je ostao jedan rezervni spiner sa adapterom za Cularisa ako ti treba.


poz
Veljko

Offline marko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 950
Re: shmrc
« Reply #33 on: May 27, 2009, 04:59:44 PM »
Ne uzbudjujes se Shelle molim te, sto kaze Magic, elapor se lako `opravlja`.
WARNING:intentional straight and level flight prohibited!

Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: shmrc
« Reply #34 on: May 27, 2009, 08:47:29 PM »
Shelle,

ne bih hteo da me shvatis pogresno, ali sad si pogodan za kritikovanje (sa najboljom namerom). Nasip moze biti jako nezgodan za vece jedrilice, narocito ako nemaju kocnice. Ako vetar duva duz nasipa sve je OK zato sto se ima dovoljno mesta za prilaz. Ako duva iz pravce reke ili jos gore ako duva od pravca aerodroma moze biti jako nezgodno zato sto ima jako malo mesta za sletanje i za avion a kamoli za jedrilicu (bez kocnica), moze i Gile da ti nesto kaze na tu temu. Jos gore je ako prilazis sa strane reke, onda se na samom nasipu pravi vrtog i moze jako da poremeti sletanje i napravi cudo. Sve ovo pricam iz direktnog iskustva  mmmm.

Cularis je jako nezgodan bez kocnica, daje jako malo upozorenja (malo zamlati krilima) i brzo pada kao kamen. To sto si dodao gas je OK ali ocigledno prekasno i prenisko. U krajnjoj liniji, nemoj da se sekiras, za Cularisa postoji trup kao rezervni deo i kosta 35e u svaji. Upravo i taj na modelu je kupljen kao rezervni deo. Pogodi kako znam sve ono sto sam gore napisao  oo)).

poz


predlog za moderatore je da "smrc" i "moja je" topic prebace u topik o Cularisu kako bi i neki buduci vlasnici mogli sve da procitaju. Uobicajeno je da se sve o jednom modelu nalazi na jednom mestu!

Veljko

Offline SABURO

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2172
    • RCFly.in.rs | Vesti iz srpskog i regionalnog RC modelarstva
Re: Multiplex Cularis
« Reply #35 on: May 27, 2009, 09:33:55 PM »
Shelle,

svakome se moglo to desiti, pre ili kasnije. elem, elapor je jako prost za lepljenje, tako da ne bi trebalo da bude bilo kakvih problema prilikikom vracanja u prvobitno stanje.

P.S. odlicni su ti video zapisi, kao i samo letenje.


predlog za moderatore je da "smrc" i "moja je" topic prebace u topik o Cularisu kako bi i neki buduci vlasnici mogli sve da procitaju. Uobicajeno je da se sve o jednom modelu nalazi na jednom mestu!


Predlog usvojen.
 (pijemo)
Nikola | rcfly.in.rs


Offline shelle

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 186
Re: shmrc
« Reply #36 on: May 27, 2009, 09:55:38 PM »
Shelle,

 Jos gore je ako prilazis sa strane reke, onda se na samom nasipu pravi vrtog i moze jako da poremeti sletanje i napravi cudo. Sve ovo pricam iz direktnog iskustva  mmmm.

Cularis je jako nezgodan bez kocnica, daje jako malo upozorenja (malo zamlati krilima) i brzo pada kao kamen. To sto si dodao gas je OK ali ocigledno prekasno i prenisko.
poz



E.. upravo to se desilo...mada ja iskreno nisam ranije bio u situaciji kao danas - a to je: leteo sam dobrih 20 minuta sa minimalnim koriscenjem motora, ali SVE vreme je metar ostro menjao pravac. Nije to bio jak vetar koliko su njegovi uglovi menjanja bili ostri. Napravio sam par preleta i video da nema pravila jer pred treci zaokret imao sam vetar u ledja, usao u cetvrti i prvih desetak metara (odprilike) vetar mi je isao u nos...i samo odjednom video sam da me zapljuskuje vetar snazno sa desne bocne strane. Mozda sam tu trebao da odustanem od sletanja, ne znam, ali sam nastavio i na jedno 3 metara od zemlje desno krilo mi je izgubilo uzgon... Sve ostalo je istorija... Inace sam isao na sletanje paralelno sa rekom - ako vam to nesto znaci...
Inace da se pohvalim da je Cularis ponovo sastavljen  oo)). Magic hvala ti za vrelu vodu, stvarno se struktura vratila maksimalno koliko je to moguce. Po meni spoj izgleda vise nego korektno, imajuci u vidu da je taj deo nosa ranije lepljen. Tacno je pukao na tom mestu.

http://yfrog.com/0tpopravljenoj


Offline shelle

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 186
Re: Multiplex Cularis
« Reply #37 on: May 27, 2009, 09:58:35 PM »
Inace SUPER predlog da se moj post prebacu u Magicov. EXTRA!!

Offline shelle

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 186
Re: Multiplex Cularis
« Reply #38 on: May 27, 2009, 10:01:03 PM »
Shelle,

svakome se moglo to desiti, pre ili kasnije. elem, elapor je jako prost za lepljenje, tako da ne bi trebalo da bude bilo kakvih problema prilikikom vracanja u prvobitno stanje.

P.S. odlicni su ti video zapisi, kao i samo letenje.


predlog za moderatore je da "smrc" i "moja je" topic prebace u topik o Cularisu kako bi i neki buduci vlasnici mogli sve da procitaju. Uobicajeno je da se sve o jednom modelu nalazi na jednom mestu!






Predlog usvojen.
 (pijemo)




Hvala SABURO na pohvalama. Bas mi je drago da ti se svidja !
 (pijanoo) ()-() (pijanoo)

Offline saxpg

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1734
Re: Multiplex Cularis
« Reply #39 on: May 27, 2009, 10:16:14 PM »
Shelle dobro dosao u klub!
Samo da ti kazem da mi se mnogo svidja nacin na koji si sve predstavio, zato sto sam se pronasao u momentu  ;D
Kada sam poceo da letim Arcusa, prvi dani sa njim bili su uzivanje. Poceo sam da letim niske brisuce letove, da ga
slecem bilo gdje... jednom rijecju, bio sam siguran do neba i u njega i u sebe.
...a onda... iz jednog ledjnog leta izvadio sam ga naopako i spucao ga pod punim gasom sa nekih 10tak metara
direktno u asfaltnu pistu  (zid)
Brate... kako gadan osjecaj. Slomio se skroz do korjena krila u nekih 8 komada. Medjutim posle par sati lepljenja bio
je kao nov.
Danas ga krasi novi trup, doduse ne od Arcusa vec od Easy Glider Pro-a, i mogu ti reci da posle nekih 10 lomova od
kojih su 3 bila totalna, leti i izgleda ljepse nego ikad.

P.S.
ala si ga opravio, svaka ti cast  (res)

Offline shelle

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 186
Re: Multiplex Cularis
« Reply #40 on: May 28, 2009, 01:49:00 AM »
Shelle dobro dosao u klub!
Samo da ti kazem da mi se mnogo svidja nacin na koji si sve predstavio, zato sto sam se pronasao u momentu  ;D
Kada sam poceo da letim Arcusa, prvi dani sa njim bili su uzivanje. Poceo sam da letim niske brisuce letove, da ga
slecem bilo gdje... jednom rijecju, bio sam siguran do neba i u njega i u sebe.
...a onda... iz jednog ledjnog leta izvadio sam ga naopako i spucao ga pod punim gasom sa nekih 10tak metara
direktno u asfaltnu pistu  (zid)
Brate... kako gadan osjecaj. Slomio se skroz do korjena krila u nekih 8 komada. Medjutim posle par sati lepljenja bio
je kao nov.
Danas ga krasi novi trup, doduse ne od Arcusa vec od Easy Glider Pro-a, i mogu ti reci da posle nekih 10 lomova od
kojih su 3 bila totalna, leti i izgleda ljepse nego ikad.

P.S.
ala si ga opravio, svaka ti cast  (res)


Ma to ti je to SAXPG, ista prica. Izlazim dan za danom i sve ide k'o podmazano. Ali imao sam crv sumnje zato sto se toliko prica o tim padovima. Ni jednog trenutka se nisam svrstao u klasu da sam ja nesto drugaciji. Iskreno sada mi je u neku ruku lakse sto sam spucao model, zato sto to jednostavno MORA da se desi. Bilo bi neprirodno da pocetnik preskoci tu stavku - bar u mom slucaju. A kada sam razmisljao o kupovini prvog modela, bezao sam od elapora kao lud, ali se na kraju sve namestilo. Prvi model (mada malo veci) je bas od tog elapora koji mi je pojednostavnio sve.
Neka neka...idem pravim putem, nekad mora i da zaboli. Vazno je da mi letimo  :)aplauz

Offline srpska posla

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 304
Re: Multiplex Cularis
« Reply #41 on: May 28, 2009, 08:51:30 AM »
 (fiu) ;namig
Jednom Hobi, opet Hobi treci put...to su vec srpska posla

Offline bimmer

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 361
    • You Tube channel
Re: Multiplex Cularis
« Reply #42 on: June 17, 2010, 01:53:26 PM »
Drugovi modelari ZDRAVO!!!

Evo na jucerasnji dan (16.jun 2010), Multiplex Cularis je docekao svoj prvi let, a i mi sa njim  :)aplauz

Akteri dogadjaja Srle, Djole, Sale, Dule i naravno Cularis  ;D .Ugostila nas je neka velika ulcinjska livada mekane trave. Vrijeme je bilo veoma toplo bez daska vjetra...

Vlasnik i pilot Srdja, Test pilot Sale (saxpg), Dule (bimmer) kao fotograf i snimatelj i Djole kao tehnicka i moralna podrska  :big smile
Prvi let je prosao bez velikih poteskoca, a poslije malo trimovanja i stelovanja Cularis je letio prelijepo, stabilno, bas kako dolikuje jednom glajderu...

Tehnicki podaci:  4e

*motor:    TURNIGY AerodriveXp 25 SK Series 35-42 1000Kv / 605w
*ESC:      TURNIGY Plush 60amp Speed Controller
*baterija: TURNIGY3600mAh 3S 30C Lipo Pack
*servo:    TURNIGY MG90S Metal Gear Servo 1.8kg / 13.4g / 0.10sec
*elise :     Aeronaut cam-carbon 10*6

...Dakle... sad su na redu fotograije by me  (photograf) ... video uskoro



ponosni vlasnik sklapa Cularis-a...



















Offline Lazo

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1320
  • Za pametnog čoveka i komarac je muzika.
Re: Multiplex Cularis
« Reply #43 on: June 17, 2010, 02:17:37 PM »
Čestitam, i sa srećom! :)aplauz

 (pijemo)
Smrt fašizmu - Sloboda na aerodromu!

Offline magic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2754
Re: Multiplex Cularis
« Reply #44 on: June 17, 2010, 03:20:26 PM »
Obavezno na stanici programirati crow brakes (eleroni gore, flapsovi dole) jer u suprotnom 4 zaokret se pravi dosta daleko i u gao pod kojim se onda model dolazi ne daje vise osecaj brzine pilotu. Cularis jeko lepo jedri jedino je nezgodan kada mu padne brzina, onda dosta naglo ide u stalling.

poz
Veljko