RC MODELI JEDRILICA > ELEKTRO JEDRILICE

SKY WALK II 2,6m

(1/12) > >>

drjack:
SKY WALK II



Jedrilicu sam juče  preuzeo 2/3 gotovu i na meni je da je završim.
Treba da ubacim flapsove, elerone , elektroniku , da obradim napadne ivice i da je presvučem.



Prvi SKY WALK cija je gradnja takodje ovde prikazana, je odlično letela ali su krila bila dosta  mekana pa nisam smeo da pravim preoštre zaokrete, niti da preterujem sa brzinom.
Bilo je i krckanja i pucanja i trupa i krila u vazduhu ali ništa tragično pa  sam stvari rešavao u hodu.
Prvi SKY WALK je bio i na takmičenju u Pančevu. Pokazo se nedovoljno dobrim na jakom vetru. Posle prve ture jedrilica  je bila u prve 3 ali kada je vetar raspalio, ni u jednom startu  više nije sletela u tačku... Na kraju 7 mesto..
Ona ide u penziju najverovatnoje  kao poklon nekome za vežbanje.

SKY WALK 2 je potpuno drugačija  jedrilica i osim imena i raspona, ništa nije isto. Znatno je  jača  Krila su konstruktivna kao i kod prve ali ojačana karbonskim elementima i šira.  Pera je ugradio dosta karbonskih elemenata koje je sam izradio. Nešto se vidi na ovim slikama a ponešto i ne. Ima i dobar dihedral ,krilo se lomi na 3 mesta , inače se razdvaja u 2 polovine.







Krilo ima u sebi cevke i karbonske šipke ali i ispunu na remenjači od karbona. Takodje u svim izlaznim ivicama ima ugradjene karbonske lajsnice, koje će biti i u eleronima i flapsovima.







Spojevi repa sa drljačom su ojačani karbonskim koncem, a sve izlazne ivice krila imaju karbonske lajsne koje je Pera takodje sam radio od karbonskog platna. 





I horizontalac i vertikalac su sa karbonom. Na vagi ne mogu da se izmere...





Trup je priča za sebe. Savršeno je uradjen iz kalupa od epoxy smola sa karbonskim ojačanjima, i karbonskom kabinom koja savršeno pasuje.




 
Sklopiva elisa i motor su perfekto ukomponovani u njega.



Nosač motora je napravljen tako da se motor vadi od napred, kada se skine spiner.



Zadnji deo trupa - cevka je takodje karbonska i izuzetno lagana. Ona se natiče na trup i lepi,





ali tek kada se zalepi i horizontalac i postave krila, tako da će geometrija maksimalno biti ispoštovana. Kroz cevku će ići bužiri komandi do repa.  Kada se sve stavi na svoje mesto. Metalni šrafovi koji se trenutno nalaze na trupu , biće zamenjeni plastičnim...

Još jedan trup je odleteo u Trstenik kod Dekija a Pera može da ih napravi samo ga treba naterati. Bilo je poziva ali ja nisam hteo da pregovaram u njegovo ime. Ko je zainteresovan,poslaću mu br. telefona pa se dogovarajte. Oko cene nema cenkanja a cena je više nego korektna za ovakav proizvod, ali je ja neću ovde reći. Stvar je dogovora sa graditeljem.

Bez  baterije i kontrolera, jedrilica je skoro u težištu, što će se ispraviti postavljanjem baterije. Trup je prostran i u njega staje i veća baterija.

U njemu imam mesta i za dodatni balast ako bude trebalo.

Karakteristike:

Raspon 2,6m
Tezina max 1000g kompletna
Konstrukcija krila Balza, Carbon, Trup  Epoxy, Carbon

Motor :

BC2836-7 1120KV
Weight: 70g
KV(rpm/v): 1120
Max Power: 336W
Battery: 2-4Li-Po

Elisa: 
https://www.aliexpress.com/item/FP-40-4-0mm-Aluminium-Spinner-12x8-5-Folding-Propeller-for-RC-Airplane-Glider/32873153303.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.73654c4drWDWtX

ESC:

Skywalker-40A
Net Weight: 35g
Dimension (L x W x H): 68 x 25 x 8mm

Servoe jos nemam ali biće adekvatni ovoj jedrilici

Ovaj setup može ići i do 4S baterije.

Za sada ovoliko, nastavak sledi....

stevapn:
Baš lepa jedrilica!

dejan_ts:
Bravo Dragane za izbor jedrilice  (res) (res) (res)
Pedanterija na sve strane

Milos 94:
Pozdrav druže,

prvo da poželim tebi a i svim ostalim modelarima srećnu, zdravu i uspešnu 2019! Živeli.

Drugo, takmičenje koje će se održati u junu u Pančevu će biti utoliko bolje ukoliko se na njemu pojave što kvalitetniji modeli.

Molim te da moj post shvatiš kao želju da tvoj model bude što bolji i da samim tim i rezultat bude bolji.

Model izgleda jako lepo i vidi se da je pedantno rađen i uveren sam da će i leteti kao što izgleda. To ti želim.

Želim da ti skrenem pažnju na dva detalja:

- još u Pančevu se pokazala ta rupa ispod krila kao slaba tačka tog trupa i uopšte ne vidim potrebu za tim i tolikim otvorom. To sam ti i tada rekao i čini mi se da je i onda napukao baš na mestu gde prolazi šraf za krilo. Po meni, taj otvor bi, u cilju učvršćenja trupa, trebalo zatvoriti (jer svi takmičarski modeli imaju samo jedan otvor u trupu) a za sve što je potrebeno koristiti prednji otvor koji je dovoljno veliki da može komotno da primi i servoe za repne komande i ESC i bateriju i danas-sutra visinomer. Sve to može da stanje ako se lepo složi i još da ti ostane prostora. A ni vetar, kakav god da je, ne bi mogao da naudi modelu.

- imam motor https://hobbyking.com/en_us/prop-drive-v2-series-2836-1200kv-530w-brushless-outrunner-motor.html
(koji je vrlo malo skuplji od ovog sa Ali-ja ali je daleko kvalitetniji i jači)sa 40A YEP ESC-om i nema šanse da ga opteretiš korakom preko 6'' a i to je mnogo 5 ili 5,5 prečnika 11 je maksimalno, veruj mi znam iz iskustva sa preopterećenjima motora prevelikim elisama ... Ali, ako je model težine koju pominješ, i sa tom elisom će sa lakoćom dostići potrebnu visinu u zadato vreme. I više od toga. 
Ako ne želiš vruć motor, bateriju i ESC, jer će ti nešto od ta tri izgoreti, zaboravi elisu sa korakom 8,5. Dalje baterije 4s su teške a tvoj model treba da je što lakši.

Pozdrav tebi i graditelju.

drjack:
Drugari hvala na komentarima,
 
Mala napomena:

Ovde se radi o potpuno drugoj konstrukciji trupa. Ovaj trup dolazi zatvoren ali kod mene ce ispod krila biti repni servoi. Dakle tu unutra jos dolazi i bocno ukrucenje sa nosacima servoa, mada je i ovako vec dovoljno cvrst. Kacenje krila ide kroz slepe matice koje su preko karbonslih plocica ulepljene sa unutrasnje strane trupa (ne vidi se). Povrsina naleganja je velika (na prvom je  nije bilo osim na bocnim stranama trupa koji je bio  mnogo  mekan) Kada je pukao to je bilo zbog  pada jedlice koja se sa nekih 2 m svalila na krilo, (zalepljeno na licu mesta i odvezena i zadnja tura) Problem kod te jedrilice je bila i  nedovoljna krutost krila, Inace taj trup je ranije 2x pucao na spoju karbonske sipke i tela , kasnije smo ustanovili zbog loseg platna koje je bilo trulo....

Ovaj motor moze ici od 2- 4s ali ne sa ovom elisom. Probano sa 3S vec sa  pola gasa mi izbija trup  iz ruke.  Eksperimentisao sam i sa 4S od 1300 Mah  (130 gr.) -prejako nema potrebe.... Na trupu nije ostavljena rupa za usis vazduha ali pitanje je da li da je otvaram, -koliko ja ustvari  na jedrilici drzim gas , to nije akrobatski avion.... videcemo sve je stvar malo eksperimentisanja,  ima vremena...

Uglavnom danas smo odradili elerone i flapsove u kombinaciji sa izlaznim karbonskim ivicama. Sve se susi i sutra cu da obradjujem,,,Odradjene i napadne ivice .











Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version