Author Topic: Poliester smola za kalupe  (Read 294 times)

Offline dejan_ts

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 825
Poliester smola za kalupe
« on: December 02, 2018, 04:29:12 PM »
Imam pitanje u vezi poliester smole

Ja je koristim za izlivanje kalupa od datog nekog postojeceg modela ,e sad me interesuje posto nikada mi nije palo napamet a voleo bih da probam a da ne exoerimentisem mnogo

Sa cime bih mogao da je razredim da bude zitkija u odnosu na njenu tecnost koja se razmuti sa harterom ili ubrzivacem

Pitanje glasi da li je mogu razrediti sa Acetonom, Alkoholom ili ...........

Ni sam ne znam ,epoxy razredjujem alkoholom i bude zitka i jako tecna pa zavrsava posao ali sa poliesterom nikad probao nisam pa eto da pitam

Mozda neko zna da.mi da savet u vezi ovoga

Offline dejan_ts

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 825
Re: Poliester smola za kalupe
« Reply #1 on: December 04, 2018, 06:47:41 PM »
odgovor sam dobio od majstora koji se bave plastikom i dobio sam lepo objasnjenje u vezi poliester smole a i usput i za epoxy

tema moze da se obrise

hvala na citanju i ne savetima ,sem jednog velikog Modelara koji mi se obratio preko pm i veliki pozdrav za njega i njegovo zalaganje oko objasnjenja sta i kako sa smolama