RC MODELI AVIONA - SUS > AKROBATSKI MODELI

KWIK FLY E

(1/3) > >>

Stanko BG:
Bole i ja smo napravili još jednog Kwika. U pitanju je Graupnerov kit iz osamdesetih godina (tačnije, iz 1985.). To je "Kwik Fly E" - sa hrbatom i drugačijom kabinom. U našem slučaju je biciklaš, što ima svoje prednosti i nedostatke, ali nam je bilo lepo da ovaj model uradimo u varijanti "taildragger".










Sve na avionu je podešeno kao što je bilo 80-ih godina:

Pogonska grupa: OS Max 60 FSR,
Propeler: 12x6 ili 11x8 SUPER Nylon
Servo motori: JR NES507 (4.8V)
Radio uređaj JR PCM 10SXII

Na linku ispod može se pogledati i preuzeti plan:

https://drive.google.com/file/d/1AK35BPRoUjmPCDWKuvV0GRcKjBNpNdIu/view?usp=sharing
 

bjanko:
Samo ih stancate svaka cast  :)aplauz

Milos 94:
Vas dvojica ste neumorni! Alal Vera !

Stanko BG:
Hvala drugari.

Ide zima pa će biti još letelica, ako nas neka sila ne spreči u proizvodnji  oo))

tibeteagle:
Ova E verzija ima dosta prednosti nad starijim bratom. Nastao je u eri kada su se pojavljivali sve bolji i bolji 4T motori raznih veličina. Od tada su se akrobatski modeli po mogućnosti opremali sa takvima, a takmičarski obavezno zbog svojim osobina koje prijaju ovakvim modelima. Manja krajnja brzina i izjednačenija brzina leta tokom akrobacija i sa još mnogo toga povoljnog naspram 2T.
Za ovaj model baš paše ovaj 4T motor sa kojim bi vredelo isprobati razliku naspram 2T na nekom narednom modelu. Na plan E verzije je ucrtan 4T motor iste veličine, težine i snage, samo starija verzija OS MAX motora.
 ;namig

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version