Author Topic: Bora61  (Read 2613 times)

Offline bora61

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 285
Bora61
« on: June 18, 2018, 12:15:00 PM »
Sam naslov sve govori pa da predjem na konkretno.
Bavim se racunarima ( hardversko-softversko-mrezne konfiguracije), licenciranje Microsoft proizvoda, licenciranjem Oracla, BI, Arcserve...mobilnim telefonima itd.
U ovom sam hobiju od, ne tako davne, 2011. godine, kada sam pokupovao ste sto mi je trebalo za prve korake ( Dx6i, Punjac, RX, baterije..) Koraci su mi bili onako bez veze.. sa dosta ogrebanih kolena

Na mom ormanu su boravile sledece letelice:
T-28 1.1m  -  nesrecno zavrsio na ogradi.
EasyStar 2 - uzivao u samostalnim koracima.
Blade 350Qx2 - uzivao u snimanju i letenju u agility modu.
T-28 UMX - ocajan avion.
Mini Apprentice S - uzivao u letenju.
Timber - uzivao u letenju i prvi put se opustio na livadi bez stresa i drhtanja ruka, kao da vozim Dajca...
T-28 1.2m bnf - uzivao u letenju, definitivno napredovao , pre svega u glavi.
FA 22 (H9)-  cekam baterije pa da odem na livadu...

Toliko od mene.   

Offline bora61

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 285
Re: Bora61
« Reply #1 on: January 11, 2020, 04:29:12 PM »
... da se nadovezem posle skoro godine i po dana.
Jedno vreme dok su nam mogucnosti omogucavale, Ivanmgd i ja smo leteli svoje pticice, na samo nama znanom `aerodromu`. Trudio sam se da skapiram sve sto me je dobronamerno
savetovao na zadatu temu. Davao mi je da letim njegovu prelepu Cesnu 150 u pauzama punjenja baterija, za mog tadasnjeg F-22 Raptora, koji je ubrzo odleteo u neke druge ruke.
Avgusta prosle godine sam imao neverovatnu srecu i za mene ogromnu cast da mi profesor StankoBg pokaze neke cake, kako se uziva u letu, bez nekog preteranog stresa uz gomilu korisnih informacija i prakticne primene teorije leta na livadi. Posle skoro 12h provedenih na aerodromu (iz vise tura), najzad sam se oslobodio straha od letenja. Svu teoriju koju sam kao sundjer upiojao, sproveo sam u praksi na istom aerodromu. Nakon gomile skolskih krugova (poleti-sleti), preslo se na skledecu fazu, duple leve ili desne komande, Raversmann, Cuban 8, pa sve do prop-hanga koji bas na Timberu i nije lako izvesti.
U medjuvremenu pozajmio sam od Ivanmgd, simulator Realfligh 2 basic sa Interlink kontrolerom, kojeg sam uspesno upgrade-ovao na verziju 4.5. Profesor me je uveo u sledecu fazu napretka, tj pokazao mi je kako se pravilno radi slow-roll, 4 point roll, inverzni let, High-alpfa i KE.  Do sada sam odprilike proveo oko 20h leta na simulatoru sa opcijom vetra.
Imao sam u planu da moj sledeci avion bude E-Flite E300 1.3m, ali sam odustao od istog zbog gomile fabrickih problema (nosac motora, penaste sarke itd).

Na kraju sam odlucio da su Yak-54 ili E300 V2, kompanije Extremeflight, ono sto zelim.

Hvala na izdvojenom vremenu.   

Offline bora61

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 285
Re: Bora61
« Reply #2 on: May 10, 2020, 08:08:16 PM »
Na zalost, zelje su jedno...

Offline Stanko BG

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 352
  • Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi (Grunf)
    • AMERICAN CARS RESTORATION
Re: Bora61
« Reply #3 on: June 27, 2020, 11:37:34 PM »
Boro, vreme je da zanoviš ovaj post i daš još informacija u vezi sa događajima koji su se odigrali...

Danas nam je bilo prelepo u Valjevu. Hvala ti što si bio i što smo se družili. Samo da kažem da si na mom Yak-u odradio IMAC basic sasvim opušteno, a Timbera već letiš kao mator.  oo))