www.rcfly4um.org

Author Topic: E-FLIGHT PA 20 PACER 10e  (Read 1853 times)

Offline drjack

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 987
Re: E-FLIGHT PA 20 PACER 10e
« Reply #15 on: January 29, 2018, 11:23:42 PM »
Eto mi  sve dogovorili, samo  da se još vlast u Trsteniku složi .. 4e

A sto se Pipera tice leteće on dobro pa makar i samo jednom...  :big smile
Ovaj motor sam iskopao iz kutije a to je ustvari  skinut sa prvog Ampmastera 
nastradalog u pomenutom dogadjanju.
Ko poručen za ovaj model. Naravno osovina i ležajevi odavno promenjeni i sada čeka svoj drugi let...


Offline dejan_ts

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 703
Re: E-FLIGHT PA 20 PACER 10e
« Reply #16 on: January 30, 2018, 02:27:56 PM »
pa sto se mene tice ja sam.uvek za neko  druzenje

kad budete napravili modele i lepo skockali vi se oglasite pa da zakazemo skup

kako mi se cini imamo ceo februar na raspolaganju sto se tice lepog vremena ili cekamo toplije mesece

Offline drjack

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 987
Re: E-FLIGHT PA 20 PACER 10e
« Reply #17 on: February 05, 2018, 11:02:16 PM »



















Offline dex

  • Newbie
  • *
  • Posts: 37
Re: E-FLIGHT PA 20 PACER 10e
« Reply #18 on: February 07, 2018, 02:43:42 AM »
Izgleda prelepo ! :)aplauz

Offline drjack

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 987
Re: E-FLIGHT PA 20 PACER 10e
« Reply #19 on: February 07, 2018, 12:19:08 PM »
Da odlican je . Malo razmisljam oko ugla motora.  E-flight je podesio da nema sta mnogo da se misli jer je nosac motora  napravljen pod uglom na dole i na desno gledano iz kabine,  ali daleko vise od onoga sto ide kod drugih vecih modela. Vidi se delimicno na zadnjoj slici predhodne strane.Previse mi je to na dole. Npr.  kod Cirabrije koja jeste mnogo veca, nije uopste bilo nikakvih uglova !! i leti odlicno. Kod jednog malog Pipera koji sam davno imamo ugao  je bio slican ovome. Inace kapotaz sam morao da  izbacim maksimalno napred kako bi se i linije kaopotaza poklopile sa linijama na trupu pa sam ubacio dodatak od spera debljine 8mm ispod motora.  To i nije ispalo lose obzirom na repatost modela. Sada je trenutno u balansu sa tezistem na remeljaci i to samo sa motorom i spinerom. 
« Last Edit: February 07, 2018, 05:41:38 PM by drjack »

Offline drjack

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 987
Re: E-FLIGHT PA 20 PACER 10e
« Reply #20 on: February 12, 2018, 11:14:27 PM »
Obzirom da model ima 2 servoa u svakom krilu prelemio sam sve zice servoa i ubacio muske i zenske redne  konektore,  radi lakseg montiranja modela na livadi. Flapsovi nece ici na Y kabel vec svaki na svoj kanal prijemnika. E-Flight je ostavio rupe za provlacenje zica sa krila u donji deo trupa, tako da nije bilo potrebe za busenjem novih. Kabina ima bocna stakla koja se na kraju lepe i kasnije intervencije oko zica nece biti moguce bez razlepljivanja istih..







« Last Edit: February 12, 2018, 11:21:31 PM by drjack »

Offline dejan_ts

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 703
Re: E-FLIGHT PA 20 PACER 10e
« Reply #21 on: February 13, 2018, 07:32:19 PM »
za ove redne konektore gire u krilu sto si postavljao ,moji klinci modelari cu imali problem kod F1A te im je stalno drnao servo i nekad je oatajao bez kontakta ,resili su problem razmetanjem iglica kao kad pogledas zubice na testeri ,tako su i oni po vrslo malo i naoravili dobar kontakt,samo savet ne bih zeleo a ni voleo da se tom prelepom malisanu desi nesto sto ne bi trebalo

to sto ti je sada model u tezistu to je jos i plus ,sve stavljas u tesiste i miran si i sa tezinom i sa balastom

ako hoces bas da proveris  ugao motora onda uradi ovako ,prost postupak

uzmes letvu i stavis je na donjaci horizontalca ,to ti je baza i osnova ,naspram te li ije tj horizont tj osi trupa premeravas sve ostalo ,ugao krili od 0° do +3° za dubinu krila,ugao motora -2° na dole,-2°na desno u pravcu leta

ovo je neka osnovica u modelarstva

za modelcic  (res) (res) (res)

nadam se da u skorasnjem vidjanju