Author Topic: Problem sa propelerom  (Read 12672 times)

Offline pavle

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 54
Problem sa propelerom
« on: June 26, 2015, 11:22:34 AM »
Zdravo svima,

Imam problem sa Q7 FY326 kvadkopterom. Radio je super 2 dana, a onda prednji levi propeler (propeler nije ostecen) nece da se zavrti bas uvek prilikom poletanja.

Kao da se zaglavi po malo. Kada ka zavrtim ili pipnem, on uhvati kontakt i u vazduhu leti bez problema.

Obzirom na to da sam apsolutini pocetnik, da ne bih cackao nesto sto ne treba, da li neko moze da mi kaze u cemu moze da bude problem?
Slican problem kao na ovom videu, isti propeler.


Ako neko moze da me posavetuje sta da radim, bio bih mu zahvalan.

Offline djordjevicaca

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 147
  • Telepromtovani vazduplohov
Re: Problem sa propelerom
« Reply #1 on: June 26, 2015, 11:59:29 AM »
Jesi čitao komentare ispod videa, a vezano za pogonske zupčanike između motora i osovine elise?

Offline pavle

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 54
Re: Problem sa propelerom
« Reply #2 on: June 26, 2015, 12:22:42 PM »
Procitao sam naravno, ali nisam bas razumeo, uostalom samo ovaj komentar odnosio se na problem :
-On the bottom there are gears push the small one in. It has just popped out.

Razumem da je stvar u zupcaniku. Pokusao sam da ga gurnem ali se on nakog nekog vremena ponovo vrati gde mu nije mesto.

Offline marko.jovanovic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1643
Re: Problem sa propelerom
« Reply #3 on: June 26, 2015, 12:35:35 PM »
Pa gurni ga i kani malo nekog lepila da ga zadrži na svom mestu ako je moguće,.
Pri tome gledaj da ne napraviš nered tj da ne umažeš lepkom sve osim toga što lepiš.
Takođe proveri da li zbog neke sigurnosti taj zupčanik treba da šeta gore dole u radu (mada ne bi trebalo ali ko zna kinezi su to).
Samo u tom slučaju ne bi trebao da zalepiš zupčanik nego da u napraviš odstojnik od lepka do kojeg samo treba najdalje da dođe...
The ground is the limit (or a water)

Offline pavle

  • Pocetnik