Author Topic: V ili T rep  (Read 10052 times)

Offline Vaci

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 824
Re: V ili T rep
« Reply #15 on: April 07, 2015, 07:30:31 PM »
Sto se racunice tice, i ja bi za sve sto sam ulozio u materijale i sta sve vec moao da kupim najbolji DLG.... ali sada vozim vec peti.... jer sam 4 vec polomio.... vise puta svaki..... Da sam olivadio DLG koji sa setupom kosta cirka 1000e bogami steglo bi me nesto u grlu i stomaku. Ovako sam naucio majstorski da vozim, slecem, popravljam.... tek sada sam spreman za neki od 1000e, ali sumnjam da mi se sada isplati kada mogu da napravim nesto sa cime sam zadovoljan. Isplati se samogradnja iako ne izgleda tako u pocetku, bar se meni isplatila. A kada prodjes 5 iteracija u gradnji, veruj mi da avionce ne moze biti nimalo lose. Tada za par nedelja aktivnosti napravis nesto sto kosta 400-500e. Da sad kupim neki DLG pun ocekivanja, verovatno bi se razocarao, jer razlika u letenju (ako je bude bilo) u odnosu na moj ne bi opravdala razliku u ceni. Mislim da se isplati gradnja, samo malo kome vreme i prostor dozvoljavaju to onako kako bi trebalo...

Offline marko.jovanovic

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1643
Re: V ili T rep
« Reply #16 on: April 07, 2015, 08:06:01 PM »
Prostora imam, vrmena se nađe vikendom kada je loše, a volje na pretek. Da znaš da si u  pravu što se tiče tvoje konstatacije Vaci.
Isti slučaj sam imao kada sam počinjao sa nekom RC pričom. Naravno prvo sam peglao simulator, pa neki trener model i to vrlo malo kao što su mi savetovali svi po stranim forumima a onda posle nepnih mesec vožnje trenera i par startova zagrejem se i uzmem FW190 sa celokupnim setup-om koji mi je buraz doneo iz Amerike kada je dolazio. Ni tamo nije ništa jeftnijie koštao ali neizmerna sreća je bila kada sam ga dobio. i naravno kako to uvek biva u mom slučaju URAAA i odmah na livadu. Prvi kiks koji sam napravio je da sam horizontalac u putu pomerio pa pošto je imao komandu i na jednom i na drugoj strani desilo se da se iskosio i stalno je model vukao na jednu stranu kao sa pomerenim aileronom. kada sam video koliko brzo se ponaša i kako reaguje nisam mogao da verujem, nisam na stanici podesio expo što je jako loše bar za početnike u ovim stvarima i naravno model je posle nepunh 2 minuta leta tako brečio na nos da sam ga polomio kako niko nije (u reklamama su ga spominjali kao neuništivog). Samo što nisam seo i plakao. Šteta: odvaljen nos do krila potpuno, uništena osovina motora, polomljen kapotaž, elise ni od traga i krilo puklo tačno gde se završava RAMENJAČA od karbona. Elisa je bila inače jedina koju sam dobio i to neka trokrka koju sam čekao posle 2 meseca da stigne. Posle ovog iskustva pljunuo u šake, uzeo lepak i polako, nov motor, sastavljen model, i okačen o zid. Posle njega sam se zakleo da ću od sada da vozim isključivo DEPRONCE dok se ne stekne neki skill. Model sam uzeo ponovo u ruke tek posle godinu i pol dana sa više samopuozdanja, više iskustva i leteo sa njim kao nikada u životu. Sreća je bila neizmerna. Naravno i dan danas se provoza bar jednom u mesec dana da me želja mine. Tako da u mom slučaju kupovina nekog skupog DLG-a ne dolazi u obzir, nego brate ulepiš ruke epoksijem i udri pa polako, prvo ovi mali od 500 mm pa onda 1000 pa tek onda 1500mm raspona.
The ground is the limit (or a water)