Author Topic: POMOC trup EASY STARA .  (Read 9054 times)

Offline sasadjuric71

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 255
POMOC trup EASY STARA .
« on: January 22, 2015, 01:06:43 PM »
Jedna molba za sve modelare ,posto sam delimicno pocetnik sa avionima ,nabavio sam SKRSENOG ,EASY STARA  ,trup mu je od motora pa napred skoro unisten ,a krila i rep su ok .Pa molim modelare ako ima neko samo trup, hocu da kupim,  ako je i ostecen malo  ili je citav taj deo od motora pa napred ,ovo nije oglas SAMO MOLBA ZA SVE DOBRE LJUDE DA POMOGNU  ,UNAPRED HVALA . (res) ()-() (<--) (<--) (<--) (<--) (<--) (<--) (<--) (<--) (<--)

Offline sasadjuric71

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 255
Re: POMOC trup EASY STARA .
« Reply #1 on: January 27, 2015, 10:27:39 AM »
Ajde ljudi dali je moguce da nema niko slupani  trup od easy stara  DALI JE MOGUCE  mmmm mmmm mmmm mmmm mmmm.

Offline ivanmagd

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 816
Re: POMOC trup EASY STARA .
« Reply #2 on: January 27, 2015, 12:48:58 PM »
Druze veoma je moguce da nema niko iz prostog razloga, koliko god da je trup unisten, polomljen ili zguzvan, da se ispraviti i zalepiti, niko nece kupiti nov trup bas iz tog razloga jer ga je moguce popraviti sa super lepkom ili vrucom plastikom. Ako ti bas fali neki komad moja preporuka je da napravis novu kopiju od stirodura. Sve ces uraditi uz pomoc skalpera.

Ako nisi vican seckanju i lepljenju ima par ljudi ovde na forumu koji donose stvari iz komsiluka po potrebi i mozda oni mogu da ti pomognu ( adam, vlada rc srbija, zajko...)

Pozdrav Ivan.

Offline sasadjuric71

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 255
Re: POMOC trup EASY STARA .
« Reply #3 on: January 27, 2015, 07:02:43 PM »