Author Topic: Webra 28  (Read 3791 times)

Offline sablja1

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 55
Webra 28
« on: September 05, 2014, 07:57:09 PM »

Offline Sava

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 949
  • Istina je kao voda.Uvek nađe put.
Re: Webra 28
« Reply #1 on: September 05, 2014, 09:35:48 PM »
Za neki trenažni visokokrilac raspona do 160 cm. biće dovoljno snažan sa svjh 4.5 ccm. Na slici vidim da nedostaje sisica na auspuhu koja služi za stvaranje nadpritiska u rezervoaru. Za stabilan rad motora mora biti taj izvod prema rezervoaru. Inače febrika koja ga je napravila više ne postoji, a bili su to svojevremeno veoma dobri motori.
Ukoliko nije "potrošen", možeš sit da se naletiš sa njim.
Pozdrav
ex pseudonijum: licider

Offline miša2002

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1201
Re: Webra 28
« Reply #2 on: September 05, 2014, 11:03:18 PM »
Izgleda da će ponovo da prorade
http://www.webraengines.com/
#FFCC00

Offline sablja1

  • Pocetnik
  • *
  • Posts: 55
Re: Webra 28
« Reply #3 on: September 05, 2014, 11:19:54 PM »
Nvala puno na odgovoru. Sto se tice dela na ausouhu koji vodi do rezervoara to sam i ja primetio . Imam Tiger visokokrilca trenaznog bas raspona 1.6 tako da ce se bas uklopiti. Do sada leteh elktro jedrilice raspona 2m pa sadanzelim inglow motore da probam. Koliko sam cuo prvo bi trebalo nauciti letenje glow pa onda elektro