Author Topic: BLADE 450 3D problem  (Read 3545 times)

Offline dusanmilinkovic

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
  • I`ll be back!
    • AEtemplate
BLADE 450 3D problem
« on: November 02, 2013, 03:12:23 PM »
Pozdrav svima,
Kupio sam ovaj helikopter, dokupio sam 2 para karbonskih elisa, tri baterije dva punjaca i ceo set rezervnih delova, stavio sam cak i aluminijumske glavne rotore, znaci sve imam.......E da imam i onaj simulator, tamo sam uspeo da poletim, na daljincu sam sa interneta podesio vise i ne znam sta, sve varijante........NE MOGU DA POLETIM!!!!!! Helikopter  nekako nece vertikalno da poleti ko sa jutjuba, uvek mi se nagne na neku stranu i posto sam totalni pocetnik nisam u stanju da ga iskontrolisem sem da ga razbijem o zemlju ako jos dodam gasa..., menjao sam sve one sve parametre i ne mogu da nabodem pravu kombinaciju.....
Ako neko moze da mi da savet sta da radim, razmisljam to sve da prodam dok ne slomim ako ne uspem da poletim.... moja borba traje evo vec drugi mesec....Ima li neki preset daljinca koji je sigurno proban na istom ovakvom modelu?......."Samo" mi treba da poleti vertikalno gore i da stoji u vazduhu jel.....Onda bih polako vezbao levo desno napred nazad (sto sam uspeo na simulatoru)
Idem samo babi lek da odnesem pa cu malo da letim....

Offline IVAN3D

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1116
Re: BLADE 450 3D problem
« Reply #1 on: November 02, 2013, 04:04:12 PM »
Najmanje sto moze da ti se desi je da ga razbijes a moze i da te UBIJE!!!!
NE IGRAJ SE!!!! Zaj...bi YouTube i nadji nekoga u svojoj blizini sa iskustvom....
\\\" Sve sto leti ima nezgodnu osobinu da pada \\\"

ex pseudonijum: GLIDER

Offline dusanmilinkovic

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
  • I`ll be back!
    • AEtemplate
Re: BLADE 450 3D problem
« Reply #2 on: November 02, 2013, 04:53:47 PM »
Iskreno,
Potpuno si u pravu, o tome nisam ni razmisljao...
Idem samo babi lek da odnesem pa cu malo da letim....

Offline Vaci

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 824