Author Topic: Gabor  (Read 84491 times)

Offline Gabor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • RC Bandit
    • Exclusive
Re: Gabor
« Reply #165 on: October 07, 2019, 04:14:24 PM »
Nakon Tiger Moth-a poleteo je i Mini Velox





Offline Gabor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • RC Bandit
    • Exclusive
Fokker Dr.I
« Reply #166 on: December 04, 2019, 08:40:13 AM »
O ovom modelu namerno pišem u ovoj temi. Razlog, zašto nije Fokker poleteo i kako smo došli od pune kutije rebara, letvi, šrafova do gotovog modela, pogledajte na blogu, na sledećem linku:






Offline Gabor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • RC Bandit
    • Exclusive
Gabor
« Reply #167 on: July 02, 2020, 03:12:38 PM »
Nakon zutog Fokkera, kojeg smo sastavljali kao maketu, napravili smo i za sebe jedan ali da je u letnom stanju. Ovaj je u kolor šemi Red Baron-a

26702-0

Plan je bio, da model nosimo na III skup modelara u Valjevo, ali pošto nismo uspeli da i njega upakujemo, ostao je kući. Realno, ti prvi letovi ni ne rade se pred velikom publikom i na nepoznatom terenu. Aerodrom, pista u Divcima mi je već poznat, ali opet, puno ljudi...

Sutradan, znači zadnja nedelja juna 2020, isto vruć dan, ali sa jako malo vetra. Doduše vetar je bio malo neprijatan jer je stalno menjao pravac. Na Čeneju sam sastavio krila i proverio sam sve još jednom

26704-1

Malo sam ga taksirao po travi, da vidim uopšte kako se ponaša

26706-2

Teoretski ne bi trebaloda se desi ništa loše, ali opet... Polako sam dodavao gas, kad se u jednom momentu odlepi od zemlje.

26708-3

Dosta toga negativnih komentara sam se naslušao u vezi ponašanja ovog modela, pogotovo u ovoj veličini, ali džabe to meni sve. Ako ja nešto hoću da napravim (mada izradu ovog modela je insistirala Erika), ja to i napravim a posle i poletim

26710-4

Dakle, ponašanje jeste malo drugačije od ostalih modela, ali sasvim je u granicama mojih zahteva. Zaokreti su odlični ali svakako zahteva asistenciju sa kormilom pravca. Onda i daje utisak ponašanja pravog aviona Dr.I

26712-5

Nakon 5 minuta, to je vreme kad zapišti štoperica pri prvom letu modela, da ne bih slučajno ostao bez snage u bateriji, da treba da ga sletim

26714-6

Nakon drugog pokušaja i prilaz bio bolji, sletim ga ali nažalost, prevrnuo se

26716-7

Na sreću samo je popustila podloška točka, do loma nije došlo. Uzrok prevrtanja je bio ne baš idealno pokošena trava u kombinaciji sa blagim bočnim vetrom.

26718-8

U svakom slučaju zadovoljan sam sa ponašanjem modela, mada nije za vetrovito vreme. Sledeći put, kad budu bili dobri vremenski uslovi, evo ga opet na livadi  (yay)

26720-9

Fotke i tekst od prve letve do prvog leta imate na mom blogu, na linku: http://bit.ly/2M1UiMMDR1REDBARON

Offline Gabor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • RC Bandit
    • Exclusive
Gabor
« Reply #168 on: July 14, 2020, 10:08:57 AM »
Iako model Velox nije bio na oglasima ipak je došlo do trgovine sa komšijom, Laslom

26733-0

Nakon ugradnje prijemnika i provere hoda otklona i tezišta, sledelo je probni let modela

26735-1 26737-2

Ponašanje modela E-flite Alpha Sport 450, ni manje, ni više od očekivanog. Zadovoljan sam

26739-3 26741-4

Detalje i još slika imate na mom blogu: https://bit.ly/2W6J0fhALPHAS450
« Last Edit: July 14, 2020, 10:44:51 AM by Gabor »

Offline Gabor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • RC Bandit
    • Exclusive
Gabor
« Reply #169 on: August 10, 2020, 08:49:52 AM »
Drugog vikenda avgusta meseca su bili odlični uslovi za test let modela RC18. Nakon još jednog kontrolnog pregleda izašli smo do naše livadice. Na terenu sam ubacio bateriju, proverio sam komande pokretnih površina, krenuo na taksiranje i poletanje

26929-0 26931-1 26933-2 26935-3

Kako sam već pisao na blogu, malo me zabrinuo težina modela, ali kad se odlepio sa asfaltnog puta, video sam da nema potrebe da se brinem. Od dodatnih trimovanja bilo je dovoljno dva "klik"-a na eleronima

26937-4 26939-5 26941-6

Prilikom leta model je neutralan, ne daje nikakve znakove iznenadnog ponašanja. U zaokretima se isto lepo ponaša, nema tendenciju da "uklizne", mada ne sme da se preteruje sa minimalnom brzinom. Nakon 5 min. letenja, sam krenuo na sletanje. Sletanje iz drugog pokušaja bez bilo kakve tenzije, vrlo je poslušan na sitne korekcije palice daljinskog upravljača

26943-7 26945-8 26947-9 26949-10

O sastavljanju modela možete čitati na blogu, na linku: https://bit.ly/3a9HTBzRC18