Author Topic: Pomoc oko Easy Stara  (Read 7439 times)

Offline pipin

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Pomoc oko Easy Stara
« on: June 16, 2009, 09:42:42 AM »
Pozdrav svim modelarima ovog sveta
Skoro sam kupio Easy Star (malo prepravljenu varijantu) i posto sam apsolutni pocetnik, naravno slesio sam ga o zemlju i polomio ...
Popravio sam model (koliko sam znao) i hteo bih ovom prilikom da zamolim nekog iskusnijeg a da je iz Novog Sada ili okolina da mi pomogne oko modela (trimovanje...) kao i  letenja, jednostavno da zajedno odemo na livadu i  (<--)
Easy ima motor od 350W i lipo bateriju od 2200Ah... uzeo sam i 4ch stanicu !
Svaki savet je dobro dosao
Nadam se da sam topic postavio na dobro mesto

Pozdrav od Dusana iz Novog Sada
063/588-886

Offline Yu-men

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 828
  • ma nemam reci......;)
    • Yumen2011
Re: Pomoc oko Easy Stara
« Reply #1 on: June 16, 2009, 03:23:22 PM »

 ;namig

Zdravo Dusane

Cestitam ti na kupovini EasyStar-a.

Nisam blizu Novog Sada, ali imam EasyStar-a i nije ti ni prvi ni poslednji put da ga omlatis o ledinu.
Izdrzljiv je i lako se popravlja posle padanja, a posle svake popravke leti sve lepse i lepse.
Nemas potrebe da trazis pomoc oko njega, jednostavno ga baci iz ruke i digni na sigurnu visinu.
Kad dostigne visinu mozes da eksperimentises i trimujes do mile volje.
Imas ovde na forumu dosta tema o EasyStar-u, a ostalo sto te zanima slobodno pitaj.
Model je napravljen za ucenje, i nema toga ko nije naucio da ga leti (neki pre, a neki kasnije).
Ako procitas uputstvo i po njemu sve nastelujes mora da leti.

A tek kada budes video posle kakvih sve padova on ponovo leti, svatices da nisi ni malo pogresio sto si se odlucio bas za njega.
Veruj mi, tesko je naci (ako ih uopste ima) EasyStar-a koji vise ne leti.

Pozdrav i uzivaj
Evo mene opet .....

               \\\--///
               ( @ @ )
  ----o00o----(_)----o00o---
                Yu-men    
   ------------------0ooo---------
               ooo0     (   )